וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה חלקה לדודי סלע בברמודה

הישראלי המדורג ראשון בטורניר הצ'לנג'ר גבר בסיבוב הראשון על יאן ואצ'ק הצ'כי 3:6, 2:6. מונטה קרלו: דג'וקוביץ' יפגוש את אנדי מארי

דודי סלע העפיל הערב (שלישי) לסיבוב השני בטורניר הצ'לנג'ר בברמודה (סך פרסים של 125,000 דולר). הישראלי, שעלה השבוע לדירוג השיא שלו בקריירה כשדורג במקום ה-58 בעולם, מדורג ראשון בטורניר, ויריבו בסיבוב הראשון היה הצ'כי יאן ואצ'ק, המדורג 244 בעולם.

השניים החליפו מספר שבירות במערכה הראשונה בה ניצח סלע 3:6, והמערכה השניה כבר היתה חלקה הרבה יותר עם 2:6 של סלע שהכריע את ההתמודדות. בסיבוב השני יפגוש סלע את המנצח במפגש בין קיי נישיקורי היפני (120 בעולם) לברזילאי מרכוס דניאל (77 בעולם). בטורניר הזוגות סיים סלע את דרכו כבר בסיבוב הראשון, כשהפסיד יחד עם בן זוגו ההודי סטפן אמירטרי לצמד האוסטרלי אמריקאי גרג ג'ונס ודונלד יאנג 6:1, 6:2.

מאוחר יותר הודח נועם אוקון, שעלה מהמוקדמות לסיבוב הראשון, בסיבוב הראשון כשהפסיד לווין אודסניק האמריקאי. אודנסיק, שניצח בשבוע שעבר את דודי סלע בטורניר יוסטון, ניצח במערכה הראשונה בקלות 2:6, לפני שהזיע יותר במערכה השניה בה ניצח 6:7 ועלה לסיבוב השני. הראל לוי כבר העפיל לסיבוב השני, שם יחכה למרסל גראנולרס פויול הספרדי, שהדהים את ג'יימס בלייק בשבוע שעבר בגמר טורניר יוסטון.

מונטה קרלו: דג'וקוביץ' מחכה למארי

שני משחקים נערכו היום בסיבוב השני של הטורניר היוקרתי במונטה קרלו שבמונקו (סך פרסים של 2.27 מיליון יורו) בסיומם קיבלנו דו קרב מסקרן במיוחד בין שניים מהטניסאים הצעירים והמבטיחים ביותר בסבב - נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי, כבר בשלב שמינית הגמר. דג'וקוביץ', המדורג שלישי בעולם, עשה את העבודה שלו עם 3:6, 3:6 על איבן ליוביצי'ץ' הקרואטי, ומארי גבר על האיטלקי פיליפו וולנדרי 4:6, 1:6.

יתר משחקי היום היו במסגרת הסיבוב הראשון. מראט סאפין צלח את משחקו נגד שאבייר מאליס הבלגי, וניצח 3:6, 2:6. סימונה בוללי האיטלקי הדיח את חואן איגנסיו צ'לה הארגנטינאי אחרי 2:6, 2:6. ירקו ניימינן הפיני שלח הביתה את הצרפתי מרק ג'יקה עם 0:6, 4:6. איבו קרלוביץ' הקרואטי גבר על ספסטיאן גרוז'אן, לאחר שזה פרש במערכה השלישית. טומי רוברדו הספרדי ניצח את סטניסלב וורינקה השוויצרי 4:6, 5:7. איגור אנדרייב הרוסי ניצח את בן ארצו דימיטרי טורסאנוב 5:7, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully