וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה הושלמה

שבוע לאחר ההפסד הצורב בגמר הגביע, עלתה מכבי ראשון לציון לגמר הפלייאוף על חשבונה של אס"א תל אביב עם ניצחון 21:33 ו-0:2 בסדרת חצי הגמר

אלופת המדינה בכדוריד, מכבי ראשון לציון, עלתה הערב (שלישי) לסדרת גמר הפלייאוף אחרי ניצחון חוץ 21:33 על אס"א תל אביב שהשלים ניצחון 0:2 בסדרת חצי הגמר. שבוע בלבד לאחר שהשתיים נפגשו בגמר גביע המדינה, בו הפתיעו התל אביבים עם ניצחון דרמטי משער בשניות הסיום, סגרה ראשון לציון את החשבון עם סוויפ קליל.

כעת תחכה קבוצתו של גלעד מאור לסיומה של סדרת חצי הגמר המקבילה בין הפועל ראשון לציון וא.כ נס ציונה, שנפרדו בתיקו 32:32 במשחקן הראשון בסדרה, וייפגשו למשחק השני ביום חמישי הקרוב, כשהמשחק השלישי יתקיים ביום שלישי הבא, מה שמבטיח לצהובים מנוחה של שבוע לפחות לפני פתיחת סדרת הגמר.

מכבי ראשון לציון פתחה בהגנה תוקפנית, והבליץ נשא פרי. גל אברהם כבש ארבעה שערים, אך יציאתו באדום פגעה באורחים, והמומנטום שלהם נעצר מעט. אס"א המשיכה לאבד כדורים בקצב, והגנתה הרופפת הקלה על שחקניו של גלעד מאור להוליך במחצית 10:15. במחצית השניה הצליחו המקומיים להתקרב עד ל-14:17, אבל נבלמו והצהובים לחצו מחדש על הדוושה בניצוחו של נועם רויטר וברחו כל הדרך לניצחון מוחץ - 21:33 בסיום.

מאמן מכבי ראשון לציון, גלעד מאור, אמר בסיום: "אני מאוד מאושר. ביום רביעי חטפנו בומבה, אבל קמנו מזה ונתנו משחק אדיר. נועם רויטר החזיר את כל הקרדיט שנתתי לו כל העונה. אס"א תל אביב עשתה פה חיים קשים לכל הקבוצות בליגה. עכשיו אנחנו הולכים לחג לנוח אחרי שישה ימים מטורפים לגמרי".

מאמן אס"א תל אביב, אולג בוטנקו: "המשחק נגמר בחמש שבע דקות הראשונות. כל המשחק רדפנו, אנחנו עדיין לא מוכנים לנצח כזה משחק. ראשון אלופה בזכות, קבוצה מאוד חזקה ומאוד טובה ונצטרך לעבוד מאוד קשה כדי להתקרב אליהם. לגבי העונה הבאה, אני עדיין לא יודע אם אמשיך בקבוצה".

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully