וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבלדה, קניזארס ואנגולו חוזרים לוולנסיה

אחרי פיטורי קומאן המשיך המועדון הספרדי להביע בו אי אמון והחזיר את שלושת השחקנים שניפה כשהגיע לקבוצה. המאמן: ”עוזב גאה”

בוולנסיה קיוו כי החתמתו של סלבדור גונזאלס מרקו, או בקיצור "וורו", המאמן החדש של הקבוצה, תביא לקצת שקט תעשייתי. אולם היום (שלישי) הודיע המאמן החדש שדיוויד אלבלדה, סנטיאגו קניזארס ומיגואל אנגולו, חוזרים לסגל העטלפים, והמשיך את מחול השדים סביב הקבוצה. כזכור, היה זה רונאלד קומאן שהחליט על ניפויים של שלושת השועלים הוותיקים אך בסופו של דבר נכשל המהלך של ההולנדי, והשחקנים חוזרים כמנצחים למסטייה.

עוד קודם לכן, התבטא קומאן בתקשורת הספרדית, לראשונה מאז פיטוריו מהקבוצה. כזכור, המאמן ההולנדי פוטר 24 שעות לאחר התבוסה המביכה של הקבוצה 5:1 לאתלטיק בילבאו.

"אני הולך מכאן גאה", אמר קומאן. "גאה בכך שזכיתי בתואר חשוב כמו גביע המלך, ואני רוצה לומר לכולם שהרווחתי במועדון הזה ניסיון עצום לעתיד". למרות שהוביל קומאן בשבוע שעבר את ולנסיה לזכייה בגביע הספרדי, כשניצח 1:3 את חטאפה, ידעו כולם כי זמנו של ההולנדי בקבוצה קצוב. הגביע היה לשירת הברבור של המאמן.

כשהחליף ההולנדי את קיקה סנצ'ז פלורס, היתה הקבוצה רחוקה רק 4 נקודות מתחת למובילה, ריאל מדריד. אך מאז סבלו בולנסיה מנפילה חופשית שעדיין לא הסתיימה. כרגע מרוחקת ולנסיהכ-33 נקודות מהמוליכה ריאל.

קומאן פוטר כשחרב הירידה לוחצת מאוד על צווארם של העטלפים. ולנסיה רחוקה רק 2 נקודות מהקו האדום, כשנותרו עוד חמישה משחקים לסיום העונה. לצערם של העטלפים לוח המשחקים מזמן להם קרבות קשים עד לדקה ה-90 של העונה. במסטייה תיפגש ולנסיה עם אוסוסונה וריאל סאראגוסה, שתי קבוצות הנמצאות עם ולנסיה במאבקי התחתית, וכמו כן תתמודד עם אתלטיקו מדריד אשר רוצה את המקום הרביעי, המוביל לליגת האלופות. בנוסף תצא הקבוצה למשחק דרבי קשוח מול לבנטה ותפגוש את ברצלונה בקאמפ-נואו. ירידה לליגת המשנה קרובה מתמיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully