וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומאריו: "עשיתי סקס בטיסה ואני יותר טוב מפלה"

כוכב העל, שפרש לא מכבר ממשחק, מתרברב ומתוודה על אורח החיים הנהנתי כשהיה בנבחרת ברזיל. מאמן חדש לנבחרת דרום אפריקה

אמש (שני) השתלח פלה בדייגו ארמנדו מראדונה ואמר שצריכים לשלול מהעילוי הארגנטינאי את כל העיטורים שלו עקב העובדה שצרך סמים במהלך הקריירה שלו. יממה לאחר מכן מלחמות הפנומנים המקשקים ממשיכה. רומאריו, שפרש לא מזמן ממשחק פעיל, התרברב וחשף כמה פרטים עסיסיים.

"אני השחקן הכי טוב בעולם", אמר אלוף העולם לשנת 1994. "כיוון שלא ראיתי את פלה משחק, אני מחשיב את עצמי טוב יותר ממנו. יש רק פלה אחד. יש רק מראדונה אחד, אבל רומאריו הוא ייחודי. אני הייתי יותר טוב משניהם".

כוכב העל לשעבר בן ה-42 חשף גם טפח מחיי ההוללות שעשה כשלבש את המדים של נבחרת ברזיל. הוא סיפר כי תמיד הרשה לעצמו לעזוב את מתחם הנבחרת ללא רשות. "תמיד ברחתי ממלונות. אף אחד לא ידע, אפילו לא אני", התבדח הברזילאי.

רומאריו גם חשף מטעם גדול, כשהתוודה כי קיים יחסי מין בטיסה של הנבחרת. "עשיתי את זה באחת הטיסות הראשונות שלי עם הנבחרת, אני לא זוכר מתי במדויק. זה היה בטיסה לשוויץ, כל השאר זה כבר היסטוריה".

ג'ואל סאנטאנה מונה לדרום אפריקה

מארחת מונדיאל 2010, דרום אפריקה, מינתה מאמן חדש לנבחרת. מספר ימים לאחר שקרלוס אלברטו פאריירה הברזילאי התפטר מתפקידו עקב מה שהגדיר כ'סיבות אישיות', מונה מאמן פלמנגו, ג'ואל סנטאנה למאמן ה'בפאנה בפאנה'.

סאנטאנה אישר את הידיעה ואמר: "דברים כאלה קורים פעם בחיים", והוסיף: "לעזוב את ריו דה ז'ניירו זה קשה. נשבר לי הלב, אבל אני מקצוען. השחקנים שלי בפלמנגו לא יהפכו ליתומים, אני אשאר איתם עד הסוף". ואכן, סטנאנה אמור לסיים את העונה בפלמנגו, ורק אז יחבור לנבחרת דרום אפריקה.

  • עוד באותו נושא:
  • רומאריו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully