וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל לוי העפיל לשמינית הגמר בברמודה

הישראלי ניצח 2:6, 3:6 את מריאנו פוארטה בסיבוב הראשון של טורניר הצ'לנג'ר. סלע ואוקון ישחקו היום. חלק מנבחרת צ'כיה בפדרציה הגיעה

הראל לוי העפיל הלילה (בין שני לשלישי) לשמינית גמר טורניר הצ'לנג'ר בברמודה (סך פרסים 125,000 דולר). הטניסאי הישראלי, המדורג במקום ה-167 בעולם, גבר בשתי מערכות על מריאנו פוארטה 2:6, 3:6. בסיבוב הבא יתמודד לוי מול המנצח בהתמודדות בין מרסל גראנולרס-פויול הספרדי לבין דייגו הארטפילד הארגנטינאי.

דודי סלע, המדורג ראשון בטורניר, יפתח היום את הופעותיו. הטניסאי הישראלי ישחק נגד יאן ואצ'ק הצ'כי בסיבוב הראשון. אם ינצח יתמודד מול המנצח בין קאי נישיקורי היפני לבין דניאל מרקוס הברזילאי. גם נועם אוקון ייכנס למעגל המשחקים היום. הוא יתעמת עם ווין אודסניק, שהדיח בשבוע שעבר את סלע בטורניר ביוסטון.

ספארובה וקביטובה כבר כאן (רמי היפש, הארץ)

לוסי ספארובה (40 בעולם), השחקנית הבכירה של נבחרת צ'כיה להתמודדות בישראל בסוף השבוע במסגרת גביע הפדרציה, ופטרה קביטובה (100) הגיעו אתמול (שני) ארצה.

איווטה בנסובה (95), ששיחקה שלשום בגמר באסטוריל והפסידה, תגיע הבוקר. קווטה פשקה, שחקנית הזוגות, תגיע רק ביום שלישי ותתאמן החל מיום רביעי. היום יערכו הנבחרות מסיבות עיתונאים ראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully