וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתופים ובמחולות

יוטה ג'אז עלתה ליתרון 0:2 בסדרה נגד יוסטון, כשגברה עליה בחוץ 84:90. קליבלנד הביסה את וושינגטון 86:116 ועלתה גם היא ל-0:2

שני משחקים נערכו הלילה (בין שני לשלישי) בסיבוב הראשון של הפלייאוף, אחד בכל קונפרנס. אחרי המשחק הראשון, שהלך לא קל בכלל לקליבלנד, הקאבס הביסו במשחק השני בסדרה את וושינגטון בבית 86:116 ועלו ל-0:2 מבטיח. לברון ג'יימס היה מצוין וכמעט השיג טריפל דאבל. כעת, תעבור הסדרה לעיר הבירה.

אבל הסיפור הגדול של הפלייאוף, לפחות עד כה, הם צמד הניצחונות של יוטה על יוסטון. אחד נחשב עוד בגדר חצי הפתעה קטנה, שניים זה כבר הרבה מעבר לזה. הקבוצה מסולט לייק סיטי עלתה ל-0:2, אחרי ניצחון חוץ נוסף, הפעם 84:90 על הטילים. הרוקטס, שעשו העונה את אחד מרצפי הניצחונות הארוכים בהיסטוריה ושהגיעו כהבטחה גדולה לפלייאוף, מצויים כעת בפיגור קשה, כאשר הסדרה עוברת לשני משחקים אצל הג'אז.

קליבלנד - וושינגטון 86:116 (הקאבס מובילים 0:2 בסדרה)

הוויזארדס דיברו לפני הסדרה ואחרי שנקבע המיקום ואמרו "כי כל קבוצה הייתה שמחה שהייתה נופלת בחלקה הגרלה כזו". במשחק הראשון הם כמעט גם עמדו מאחורי אמירה זו, שצ'רלס בארקלי כינה אותה כהכי מטופשת שיש. אלא שהמשחק השני בסדרה נראה אחרת לגמרי. לברון ג'יימס, בערב ענק של 30 נקודות, הראה לקבוצה של אדי ג'ורדן שכדאי לה להתחיל לדבר על המגרש, במקום לברבר שטויות מחוצה לו. אגב, יתרון 30 הנקודות בסיום, היה הגבוה ביותר בהיסטוריה של הקאבס ב-112 משחקי הפלייאוף שלהם עד כה.

הקבוצה מעיר הבירה הצליחה לשמור על משחק צמוד עד הרבע השני. בשוויון 36 עשו הקאבלירס ריצה של 4:17, שגמרה למעשה את הסיפור של האורחים. מכאן ואילך לברון החל לחגוג. הוא קלע 14 נקודות ברבע השלישי נגד ההגנה האיומה של הוויזארדס, שגם לא הצליחה למנוע ממנו למסור 12 בונבוניירות לחבריה ולהוריד תשעה ריבאונדים, והיה קרוב להשלים טריפל דאבל שלישי בפלייאוף. ג'יימס גם עשה עבודה לא רעה על גילברט ארינאס בהגנה, וכך הראה לוושינגטון ובייחוד לדשון סטיבנסון, שאמר עליו שהוא 'שחקן אובררייטד', שהגיע הזמן להתנצל. ברבע השלישי, הסנטר של וושינגטון, ברנדן הייווד עשה עבירה לא סימפטית על ג'יימס, כדי להראות לו מי ה'גבר' הוא לא עזר לו לקום ודחף אותו בשתי ידיו. רק כך אולי יוכלו הוויזארדס לעצור את ג'יימס בסדרה הזו.

זידרונאס אילגאוסקאס עזר ללברון עם 16 נקודות ותשעה ריבאונדים, וולי שצ'רביאק עם 15, דניאל גיבסון הוסיף 13, ג'ו סמית תרם תשע מהספסל, בן וואלאס עם שמונה נקודות ושבעה ריבאונדים. מן העבר השני, שלושה שחקנים סיימו עם 12 נקודות. דריוס סונגליה מהספסל, דשון סטיבנסון וקארון באטלר. הייווד ורוג'ר מייסון עם 10 נקודות. ביום עלוב של ארינאס עם 2 מ-10 מהשדה (שבע נקודות ב-24 דקות), קארון באטלר ואנטואן ג'יימיסון, שניהם ב-4 מ-13 מהשדה, באמת שאין לוויזארדס מה לחפש נגד מי שהיא עדיין אלופת המזרח. כעת, עוברת הסדרה לעיר הבירה. המשחק השלישי ייערך בלילה שבין רביעי לחמישי. ניצחון אחד של הקאבס מתוך השניים הבאים יקרב אותה צעד וחצי מלגמור את הסיפור בחמישה משחקים...אלא אם כן וושינגטון תעלה הילוך.

יוסטון - יוטה 90:84 (הג'אז מובילים 0:2 בסדרה)

הרוקטס חגגו העונה את אחד מרצפי הניצחונות הארוכים ביותר בהיסטוריה של הליגה עם 22 משחקים ללא הפסד. סרייה נהדרת שהקפיצה אותם גבוה מאוד במעלה הדירוג. אלא העונה כבר ראינו שהכול יכול לקרות במערב, ויוטה הוכיחה את זה הלילה קבל עם ועדה. הג'אז עם ניצחון שני בטויוטה סנטר ועם יתרון ענק של 0:2 בסדרה, כאשר היא תעבור לסולט לייק סיטי. הרוקטס יצטרכו לעשות מאמץ עילאי בחוץ, שכן המאזן של יוטה עומד על 4:37 בבית, אבל כמו שראינו הכול עוד אפשרי.

המשחק הלך צמוד מאוד עד לסיום. האורחים פתחו טוב והוליכו אחרי 12 דקות בתשע נקודות הפרש, אבל הרוקטס הצליחו לקצץ להם מעט מהיתרון בכל רבע. כשנותרה 1:21 דקות לסיום המשחק, קלע לואיס סקולה מיוסטון שתי זריקות עונשין כדי לחתוך את יתרונם של הג'אז ל-82:85. דרון וויליאמס החטיא ליי-אפ, בובי ג'קסון קבר שלשה מן הצד השני. שוויון?? לא! סקולה ביצע עבירת תוקף קודם לכן הרחק מהכדור על אנדריי קירילנקו. יוטה נושמת לרווחה ואוספת ניצחון שני דרמטי וגדול.

טרייסי מקגריידי לא עבר בליגה את הסיבוב הראשון של הפלייאוף. כפי שהעניינים הולכים כעת, נראה שגם העונה הוא לא יצליח לעבור אותו. האיש, שנבחר שבע פעמים לנבחרת האול-סטאר, היה קרוב לטריפל דאבל עם 23 נקודות, 13 ריבאונדים ותשעה אסיסטים, אבל במאני טיים, הדבר שמוגדר כחלק הכי חשוב במשחק הוא נכשל והוכיח שהוא...קצת לוזר. טי-מאק פיספס ארבע זריקות וסיים את הרבע האחרון עם נקודה אחת מסכנה. עוד קלעו לרוקטס: בובי ג'קסון עם 18, סקולה עם 14, חמישה ריבאונדים (ומהלך אחד שדפק לקבוצתו את העסק). ארון ברוקס הוסיף 11 מהספסל.

דרון וויליאמס, רכז הג'אז, היה מצוין עם 22 נקודות וחמישה אסיסטים. מהמט אוקור סייע לו עם 16 נקודות משלו. מפלצת הריבאונד הטורקית הורידה גם 16 ריבאונדים. קרלוס בוזר עם 13 נקודות, רוני ברואר עם 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully