וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעת שמואל הופתעה בבית

המועמדת המובילה לחזרה לליגת העל הפסידה בביתה להפועל נצרת עילית 94:86 והפסידה את יתרון הביתיות בסדרה. נתניה הביסה את ב"ש

הפלייאוף העליון נפתח הערב (שני) כשבמוקד ההתמודדות המפגש בין אליצור נתניה והפועל באר שבע שהסתיים בניצחון משכנע של אליצור 75:96, והמאבק המסקרן בין גבעת שמואל להפועל נצרת עילית שהסתיים בניצחון המפתיע של הקבוצה מהצפון 86:94.

בשאר המפגשים בפלייאוף העליון התמודדה מכבי חיפה עם אליצור יבנה וניצחה 79:89 ואליצור קריית אתא שגברה על יעקנם/מגידו 85:103.

מכבי גבעת שמואל - הפועל נצרת עילית 86:94

לא כך קיוותה גבעת שמואל, אחת המועמדות הבכירות ערב פתיחת העונה לעלות ליגה, להגיע למשחקי הפלייאוף. אחרי ההפסד במחזור האחרון לאותה נצרת עילית, הגבעה קיוותה לנצל את יתרון הביתיות ובמחצית הראשונה נראה היה שהיא בדרך הנכונה.

מחצית מצוינת של משה ברנר ונייט קרטר הורידה את המארחים ביתרון 49:51 להפסקה, אך הסיפור של המשחק היה זיו תבור, שצלף מחוץ לקשת לא פחות מתשע פעמים (חמש שלשות ברבע המכריע) וסיים ערב מדהים עם 43 נקודות.

הגבעה נעצרה בהתקפה בפתיחת הרבע הרביעי, ותבור דייק מכל עמדה אפשרית. חמש דקות לסיום נצרת עילית עלתה ל-75:88 ולמרות נקודות של דרור כהן, משה ברנר וירון להט, נצרת עילית הצליחה להשלים את הניצחון, שנותן לה מקדמה אדירה לקראת המשחק השני ביום חמישי בנצרת.

הירבו לקלוע לגבעת שמואל: משה ברנר 25, נייט קרטר 14 ,ירון להט 13, דרור כהן ואיתי גרינבוים 11 כל אחד. לנצרת עילית: זיו תבור 43, סטנלי ברנדי 17 ,עופר דיגמל 16, איתי רון 11.

אליצור מכבי נתניה - באר שבע 75:96

הסדרה שהתחילה היום בנתניה היתה יכולה להיות בקלות סדרת הגמר של הליגה הלאומית. אך הליגה התפתחה בצורה מעט שונה, ובנתניה לא ציפו לפגוש קבוצה בסדר הגודל של באר שבע במיוחד לאחר שסיימו את הליגה במקום הראשון.

נתניה הגיעה למשחק לאחר רצף של ארבעה הפסדים רצופים. לעומתה באר שבע הגיעה למשחק כשהיא בתקופה טובה מאוד.
אולם כשעלו הקבוצות על הפרקט לא היה ספק מי הקבוצה שסיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון. נתניה לא התקשתה וכבר במחצית פתחה פער רציני ועמדה על 39:52. עד סוף המשחק באר שבע לא הצליחה לצמצם והמשחק נגמר ביתרון משמעותי של 19 נקודות לקבוצה מעיר היהלומים.

את נתניה הוביל הערב אסף יגל עם 28 נקודות את באר שבע הובילו ריקי וודס ואילן ברקוביץ עם 22 נקודות כל אחד.

תוצאות נוספות:
אליצור קריית אתא - הפועל יקנעם/מגידו 85:103

קריית אתא השיגה בקושי את הבייתיות בסדרה אך דווקא הפועל מגידו/יעקנם מגיעה לסדרה הזו כקבוצה היחידה שהצליחה לנצח פעמיים העונה את יריבתה לפלייאוף. הסטטיסטיקה הפעם לא ממש עזרה לקבוצת הקיבוצים וקריית אתא הציגה יכולת משכנעת ושמרה בקלות על הביתיות בסדרה. לקריית אתא דניס קאר עם 24 נקודות. למגידו לירון צ'רנה עם 28 נקודות.

מכבי חיפה - אליצור יבנה 79:89

את חיפה הוביל קובי אייזיק עם 19 נקודות ויכולתו הטובה הספיקה לקבוצתו על מנת לגבור על יבנה. ג'יימס האד מיבנה למרות 19 נקודות ומשחק מצויין לא עזר ליבנאים לזכות בניצחון חוץ יקר ערך.

פלייאוף תחתון:

בית"ר בנימינה - מכבי שוהם 94:106

מכבי הוד השרון - הפועל לב השרון 81:74

מכבי אשדוד - אליצור רמלה 93:102

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully