וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינובילי זכה בתואר השחקן השישי של העונה

הארגנטינאי בן ה-30 רשם עונת שיא, קלע 19.5 נקודות למשחק וזכה ב-615 נקודות דירוג מתוך 620 האפשריות. סקיילס סיכם במילווקי

זה היה צפוי ואין כאן שום הפתעה, אבל מאנו ג'ינובילי נבחר היום (שני) לשחקן השישי של העונה ב-NBA, אחרי שרשם שנה נהדרת מבחינה אישית. הארגנטינאי בן ה-30 קיבל 615 מתוך 620 הנקודות האפשריות, כולל 123 מתוך 124 הקולות שהצביעו על המקום הראשון.

ג'ינובילי עלה מהספסל ב-51 מ-74 המשחקים בהם נטל חלק העונה והוליך את קלעי סן אנטוניו עם 19.5 נקודות למשחק. בנוסף רשם 4.8 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים ו-1.47 חטיפות למשחק.

ליאנדרו ברבוסה, שבימים אלו ממש פוגש את ג'ינובילי בסדרת הפלייאוף של פיניקס מול הספרס, הגיע למקום השני אחרי שצבר 283 נקודות הצבעה. למקום השלישי הגיע ג'ייסון טרי מדאלאס.

סקיילס כנראה יאמן את הבאקס

סקוט סקיילס סיכם את תנאיו במילווקי באקס ויאמן אותה בארבע העונות הקרובות, אלא אם כן יפוטר כמובן. סקיילס, שעזב בדצמבר האחרון את שיקגו בולס, יחליף למעשה את לארי קריסטוביאק, שפוטר על יד הקבוצה מוויסקונסין ביום חמישי האחרון. סקיילס פוטר על ידי השוורים אחרי שהעמיד מאזן של 172:165 בכ-5 שנים.

עבור סקיילס תהיה זו קדנציה שניה בקבוצה לאחר שכשחקן הוא נבחרת על ידי הבאקס בדראפט, אולם שיחק במדיהם רק 13 משחקים בגלל פציעה. סקיילס הוא מאמן בעל קבלות מוכחות בהגנה ובכדורסל קבוצתי, הנקודות החלשות ביותר של מילווקי בשנים האחרונות וכעת מקווים ראשי הקבוצה שהוא יהיה האיש שיצעיד אותם לכדורסל אחר ולהצלחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully