וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון עם שיקי

אליצור רמלה הגיעה לסדרת גמר פלייאוף הנשים כפייבוריטית, אבל בנות השרון ושיקי פלח ניצחו 64:73 במשחק הראשון ועלו ל-0:1

אחרי סדרות חצי גמר קשות והמון מתח, ציפינו למלחמות על הפרקט בגמר פלייאוף הנשים, אבל הערב (שני) ניצחו בנות השרון את אליצור רמלה 64:73 ועשו זאת ללא קושי מיוחד.

בנות השרון אמנם סיימו את את העונה הסדירה במקום הראשון בליגה, אבל התקשו בחצי הגמר מול רמת חן והאלופה מרמלה הגיעה לסדרה כפייבוריטית לזכייה. הערב השחקניות של שיקי פלח הבהירו נקודה לכל אוהדי כדורסל הנשים - הן רואות את הצלחת בעיניים והן מתכננות להניף אותה.

השחקניות בלבן הצהירו כוונות מהפתיחה, הוליכו לאורך כל המשחק ושלטו בו לפחות ב-38 מ-40 הדקות. השחקניות של אלי רבי נלחמו בדקות מסוימות וניסו לשוב, אבל המקומויות היו טובות מדי עבורן והשיגו ניצחון צודק. עכשיו הכל מוכן למשחק השני בסדרה, הרי אחרי חצי הגמר כולנו יודעים שבסופו של דבר כנראה שיהיו כאן דרמות.

מהלך המשחק

רמלה אמנם הגיעה כפייבוריטית, אבל בנות השרון הראו שלא סתם הן סיימו את העונה הסדירה במקום הראשון ומן הפתיחה נטלו את ההובלה ופתחו ופחות משתי דקות לסיום הרבע הראשון כבר פתחו יתרון 11:18, כשלרמלה אין תשובה למשחק ההתקפה של המארחת ובעיקר לטנישה רייט, שקלעה, מסרה ועשתה למעשה הכל. עבירה טכנית של ספסל רמלה סייע גם הוא לשרון ובסיום הרבע הראשון 15:24 למקומיות. את הרבע השני פתחה רמלה בריצת 0:7 ובתוך דקות חזרה למשחק. אלא שבנות השרון התעשתו בזמן ובעזרת ריצונת משלהן החזירו את הפער לפלוס 8 ובסיום המחצית 34:39.

המחצית השנייה נפתחה עם אותה מנגינה שליוותה את הראשונה. בנות השרון הוסיפו להוליך כל הזמן, רמלה לא הצליחה לצמק למקום ממנו היא יכולה לבצע מהפך ו-2:51 דקות לסיום הרבע עלו המקומיות ליתרון שיא של 12 נקודות. מכאן בנות השרון פשוט שלטו במשחק. רמלה ניסתה וניסתה, אבל לא הצליחה להוריד את הפער לספרה אחת, הפער כבר צמח ל-15 והניצחון של פלח והשחקניות שלו לא הוטל בספק לרגע.

הירבו לקלוע לבנות השרון: טנישה רייט 23 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, אורנית שוורץ ומיסטי וויליאמס 13 כ"א. לרמלה: מישל סנואו 23 נקודות ו-11 ריבאונדים, לייני סילווין 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully