וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין הבדל בין גרנט למוריניו"

רפא בניטז מתכונן לצ'לסי: "אברמוביץ' הבוס האמיתי, ההבדל בין המאמנים הוא רק במסיבות העיתונאים". בן חיים נשלח לקבוצת הנוער, והוחזר

צהובוני אנגליה ממשיכים להתעסק בסכסוך בין אברהם גרנט לטל בן חיים. היום (ראשון) מפרסם ה"סאן" כי מעמדו של גרנט בצ'לסי נהיה שביר יותר ויותר בימים האחרונים, הפעם בשל התנהלותו המוזרה בפרשת טל בן חיים.

כזכור, בלם הנבחרת יצא בפומבי נגד גרנט, כשהצהיר ש"אם הייתי יודע שגרנט יאמן פה, לא הייתי מגיע לצ'לסי". גרנט, שזעם על הדברים המשפילים, אומנם ניסה לשמור על קור רוח וציין שהדברים ייבחנו בתוך המערכת, אבל ה"סאן" מדווח שגרנט הזועם שלח את בן חיים להתאמן עם קבוצת הנוער. לאחר מכן, ללא כל הסבר, דקות ספורות לאחר שהתקבלה ההחלטה, נקרא בן חיים בחזרה לקבוצה הבוגרת.

כמו כן, לאחר שבן חיים נקנס ב-80 אלף ליש"ט על התקפתו על המאמן, ג'ון טרי מונה לנציג השחקנים על מנת לברר עם הנהלת צ'לסי על חוקיותו של המהלך. אין ספק כי הפרשה העלתה שאלות נוספות סביב תפקודו של גרנט, שגם כך לא נהנה מתמיכה גדולה יותר מדי בצ'לסי (או ברחבי אנגליה בכלל).

כמו כן, ה"סאן" מפרסם כי סוכנו של גרנט, פיני זהבי, נפגש עם נשיא בנפיקה ליסבון הפורטוגלית, לואיס פיליפה ויירה, על מנת לדון במינויו של גרנט לתפקיד מאמן הקבוצה. רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי, צפוי לתת לגרנט פיצוי של 5 מיליון ליש"ט על עזיבתו המוקדמת.

בנוסף, ה"מייל און סאנדיי" מפרסם כי שמונה משחקני צ'לסי מתכננים מרד על גרנט במטרה להעזיבו מהקבוצה. אין פלא, אם כך, שלפי סקר של אתר "גול", גרנט הוא המאמן הראשון שיפוטר בקיץ באירופה.

בניטז: "רק אברמוביץ' מנהל את צ'לסי"

מנג'ר ליברפול רפא בניטז התייחס גם הוא למצב בצ'לסי, יומיים לפני המפגש הראשון בין הקבוצות בחצי גמר ליגת האלופות. "מי שמנהל את הקבוצה הזאת הוא רק איש אחד - רומן אברמוביץ'", אמר מאמנה הספרדי של ליברפול, והוסיף: "ההבדל היחיד בין גרנט למוריניו הוא במסיבות העיתונאים שלהם. ראיתי את המשחק של צ'לסי מול אברטון, והקבוצה משחקת את אותו סגנון שבו שיחקה תמיד".

"אני לא מעוניין לדבר על גרנט", אמר בניטז, "כמנג'ר, יש לי הרבה מאוד כבוד אליו. אין לי שום דבר רע לומר עליו".

שתי הקבוצות, באופן טבעי, העלו הילוך בהכנותיהן לקראת המשחק, ובצ'לסי שמחים לשמוע כי יקבלו בחזרה להרכב את פרנק למפארד. למפארד החמיץ את משחקיה האחרונים של צ'לסי בעקבות מחלת אמו. "הוא היה חסר לנו", הודה גרנט, "אבל גם באלאק ודרוגבה היו חסרים לנו. ראיתם מה קרה לנו בשנה שעברה שהיו חסרים לנו שחקנים משמעותיים מההרכב".

מנגד הודיע מאמן ליברפול רפא בניטז הערב (שני) כי סטיבן ג'רארד לא יחסיר את המשחק מחר בחצי גמר ליגת האלופות מול צ'לסי. במרסייסיד התמקדו השבוע במצב צווארו של סטיבי ג'י, קפטן האדומים.

החשש כי ג'רארד יחמיץ את ההתמודדות החשובה באנפילד הדירה שינה מעיני הצוות המקצועי של ליברפול, אולם אנחת הרווחה שלהם נשמעה הערב היטב גם בלונדון. "הוא כשיר", אמר בניטז לסקיי ספורט האנגלי. "הוא הצליח להתאמן הבוקר ולכן הוא ישחק מחר לדעתי".

מוריניו יפרק את צ'לסי?

עיתוני אנגליה מפרסמים כי ז'וזה מוריניו, מאמנה הקודם של צ'לסי, סיכם סופית את תנאיו עם אינטר ויאאמן בעונה הבאה את אלופת איטליה. מוריניו, על פי הדיווחים, מעוניין לצרף לקבוצתו החדשה את כוכביו לשעבר - פרנק למפארד ודידייה דרוגבה. הסכום המשוער: 35 מיליון ליש"ט.

ה"דיילי מייל", מנגד, טוען כי צ'לסי תתנחם בצירופו של פרנק ריברי, הצרפתי של באיירן מינכן, ותקצה עבורו 30 מיליון ליש"ט. הגרמנים, מצדם, כבר הודיעו כי אין להם שום כוונה למכור את כוכבם הגדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully