וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר ראשון העונה לרוג'ר פדרר

רוג'ר פדרר זכה בתואר ראשון העונה בטורניר אשטוריל, לאחר שדווידנקו נאלץ לפרוש. פויול ניצח את בלייק ביוסטון, סרינה זכתה בצ'רלסטון

מי שמיהר להספיד את השעון השוויצרי המכונה רוג'ר פדרר, בטענה כי המדורג ראשון בעולם כבר לא מפחיד כבעבר, הרי שהיום (ראשון) אסף פדרר תואר נוסף לארון הצפוף שלו, כשזכה בטורניר אשטוריל (סך פרסים 370 אלף יורו), כל זה אפילו מבלי לשחק משחק שלם. השוויצרי שנאבק קשה בחצי הגמר מול הגרמני, דניס גרמלמאייר, זכה לחיים קלים בהרבה בגמר עצמו, לאחר שנהנה מפרישתו של יריבו על החימר, ניקולאי דווידנקו, שפרש במהלך המערכה השניה.

פדרר שוב לא נראה בשיא כושרו ועמד בפני נקודת מערכה בראשונה, אך יצא ממנה, בדרך לניצחון 6:7 בשובר השיוויון. הרוסי לא ויתר, ועלה ליתרון 1:2 במערכה השניה, לפני שפציעה טורדנית ברגלו אילצה אותו לבקש הפסקה, ולבסוף להודיע על פרישתו מהמשחק. "זאת לא הדרך שאתה רוצה לזכות בטורניר, אבל לפעמים זה מה שקורה", אמר השוויצרי, שלאחרונה שכר מאמן שיעזור לו עם משחק החימר, כדי להתמודד עם פתיחת העונה החלשה ביותר משנת 2000. "זה כיף לזכות שוב בתואר בטורניר החימר הראשון שלי, וזה נותן לי הרבה ביטחון לקראת הטורניר במונטה קרלו".

לדווידנקו הרוסי היו לא מעט סיבות להיות מאוכזב. הוא היה בשליטה במשחק והציג טניס טוב, לפני שנאלץ לפרוש. "אני מאוד מצטער על מה שקרה היום", אמר הרוסי לקהל. "מצטער חבר'ה". בכך, זוכה פדרר בתוארו הראשון העונה, בתקווה שהגדולים שביניהם יגיעו מאוחר יותר, אך כבר עכשיו ברור כי הוא יהיה חייב להרים את רמת האינטנסיביות שלו, אם הוא רוצה לחזור ולהיות מאיים כמו בעבר.

אצל הנשים, זכתה מריה קירילנקו בדאבל, כשזכתה גם בגמר הנשים, וגם בגמר הזוגות. קירילנקו גברה על הצ'כית איבטה בנסובה, 2:6 4:6. הרוסיה המדורגת במקום ה-32 בעולם אספה לחיקה 15 אלף יורו, ומיד לאחר מכן עם פלאביה פנטה לגמר הזוגות, שם גברו 4:6 4:6 על מרבנה יוגיץ' סאלקיץ' הבוסנית ואיפק סנגולו הטורקיה, ובכך היתה לשניה בלבד שזוכה בשני תארים באותה שנה בטורניר.

סרינה וויליאמס זכתה בטורניר צ'לרסטון

המדורגת תשיעית בעולם, סרינה וויליאמס, זכתה היום (ראשון) בטורניר צ'רלסטון (סך פרסים 1.3 מיליון דולר) וויליאמס גברה בגמר בשלוש מערכות על הרוסיה ורה זבונרבה 4:6, 6:3, 3:6 במשחק שערך שעה ו-50 דקות.

בגמר הזוגות גברו המדורגות שתיים בטורניר, איי סוגיאמה מיפן וקתרינה סרבוטניק הסלובקית בקלילות 2:6, 2:6 על אדינה גלוביץ מרומניה ואולגה גובורצובה מבלארוס.

בלייק פיספס תואר ביוסטון

ג'יימס בלייק, שדורג 1 בטורניר יוסטון, הפסיד בגמר על החימר האמריקאי לטניסאי המפתיע בטורניר - מרסל גרנולרס פויול הספרדי, שניצח 4:6, 6:1, 5:7 וקטף תואר ראשון בקריירה בסבב המקצועני. פויול, שזינק בעקבות ההפסד 30 מקומות מהמקום ה-84 ל-54 בעולם, כבר היה בפיגור 3:0 במערכה השלישית והמכרעת, אלא שאז הוא ניצח ב-18 מ-19 הנקודות הבאות ועשה מהפך.

עבור בלייק זה היה פיספוס גדול, מאחר והאמריקאי בנה על תואר חימר ראשון בקריירה. לפני שנתיים הוא הפסיד ברבע הגמר ביוסטון, לפני שנה בחצי הגמר והשנה בגמר.

"אני מרגיש מצויין", אמר בסיום המשחק הקטלאני בן ה-22 והוסיף: "כנראה שזה היום הגדול ביותר בחיי ואני מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully