וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קרוז קונטרול

חוליו קרוז כבש את השער היחיד, ואינטר ניצחה 0:1 בחוץ את טורינו. מילאן הביסה 1:5 את רג'ינה, דל פיירו ויובנטוס הביסו 0:4 את אטאלנטה

הליגה האיטלקית מגיעה לישורת האחרונה, ואינטר ממשיכה בדרכה הבטוחה אל עבר עוד תואר. הערב (ראשון), כשהיא יודעת שיריבותיה לצמרת ניצחו, היא רשמה ניצחון חוץ סולידי, 0:1 על טורינו, שהרחיק אותה עד 6 נקודות מהמקום השני, והיא במרחק נגיעה מאליפות. יובה הביסה 0:4 את אטאלנטה בחוץ, הבטיחה לעצמה מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, ועכשיו, במרחק 5 נקודות בלבד מהשניה בטבלה, מקווים בדלה אלפי לסיום מוצלח לעונה מגומגת מעט. מילאן באותו הזמן דרסה בביתה את רג'ינה עם 1:5 והורידה אותה למקום האחרון בטבלה, בעוד לאציו רשמה הפסד נוסף, הפעם 0:1 בקטאניה.

פארמה ממשיכה בדרכה הבטוחה אל ליגת המשנה עם הפסד ביתי צורב לנאפולי 2:1, במשחק בו הורחקו שלושה שחקנים, בעוד לאציו שוב נחלה הפסד, הפעם בקטאניה, 1:0, עם שני מורחקים משלה. שני מורחקים היו גם לקליארי, אבל היא לא נתנה לזה להפריע לה בדרך לניצחון 0:2 על אמפולי בתחתית. ספמדוריה התבצרה בצמרת עם 0:3 על אודינזה, בעוד גנואה ניצחה 0:1 בחוץ את סיינה.

טורינו - אינטר 1:0

לאחר שרומא איבדה נקודות יקרות מפז אמש (שבת), הגדילה הערב אינטר את הפער מסגניתה לשש נקודות. המארחים פגשו יריבה עיקשת מטורינו שמנסה לברוח מהתחית, ולמרות שלא הציגה יכולת גדולה, הצליחה המוליכה ממילאנו איפה שרומא נכשלה: ניצחון במשחקים הקטנים.

חוליו קרוז נגח את השער היחיד במשחק בדקה ה-30, לאחר הגבהה של בלוטלי. זה היה שערו ה-11 העונה של החלוץ הארגנטינאי, שעשוי להשאיר את התואר אצל חניכיו של רוברטו מאנצ'יני. עד סיום העונה נותרו ארבעה משחקים, ובמיוחד לאחר הפציעה הקשה של פרנצ'סקו טוטי, קשה לראות את רומא מדביקה את פער שש הנקודות שנפער.

אטלנטה - יובנטוס 4:0

שמישהו יזהיר את אינטר, הגברת הזקנה לא מצליחה להירדם, ונראה שהיא עירנית מתמיד. במשך שבועות ארוכים במהלך העונה, הזברות נראו כמו חבורה שאיבדה את חלום האליפות מוקדם מדי. אלא שבמחזורים האחרונים נראית התאוששות משמעותית, לאחר ניצחונות על אינטר, מילאן, והערב הדריסה על אטאלנטה בחוץ. הסיפור, כמו בפרקים האחרונים, היה שובו של דל פיירו לכושר.

ניקולה לגרוטאליה פתח את מטח השערים כבר בדקה הראשונה, ושלוש דקות מאוחר יותר החלוץ המזדקן כבר העלה ל-0:2. לאטאלנטה לא היתה תשובה, ודל פיירו הכה בשנית בדקה ה-33. יובה נראתה מצויין ושמרה על שער ריק למרות תקיפות של המארחים במחצית השניה, ודל פיירו התכבד לקנח בדקה ה-65, לסגור שלושער פרטי, ולהבטיח ליובה הפועה בעונה הבאה בליגת האלופות. אלא שעכשיו נראה שאולי זאת לא המילה האחרונה של הגברת.

מילאן - רג'ינה 1:5

המילאנזים סובלים מתקופה רעה ומחוסר יציבות, ולא הצליחו לחבר שני נצחונות יחדיו מחודש פברואר. ההפסד בשבוע שעבר ליובנטוס (3:2) לא תרם יותר מדי למצב הרוח, ולמרות שהם לא מסתכלים אל החלק העליון של הטבלה כבר תקופה ארוכה, פתאום, גם הכרטיס לגביע אופ"א לא נראה כל כך בטוח. עם כל זה הגיעה קבוצתו של אנצ'לוטי למשחק הביתי מול רג'ינה ופירקה אותם לחתיכות.

אפילו קאקה לא האמין שהחיים שלו יהיו כל כך פשוטים, כשקיבל כבר בדקה ה-8 פנדל אותו שלח פנימה, ובדקה ה-34 נשלח לאותה נקודה שוב, והעלה את המארחים ליתרון מכופל. אדגר בארטו צימק בדקה ה-40 ונתן סימנים כאילו רג'ינה תיתן פייט, אבל המחצית השניה היתה כולה של האדומים, כשקאקה שם את השלישי שלו בדקה ה-68, ולחגיגה הצטרפו גם פיליפו אינזגי 5 דקות מאוחר יותר, ואלכסנדרה פאטו בדקה ה-89. בכך התקרבה מילאן לפיורנטינה במקום הרביעי, והותירה את האורחים מרג'ינה ללקק את הפצעים, עמוק במקום האחרון בליגה.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

קטאניה - לאציו 0:1

האם מישהו במסדרונות ההתאחדות של הכדורגל האיטלקי יכול לקצר את העונה? זאת בוודאי השאלה ששואלים את עצמם אוהדי לאציו, שפעם נוספת נאלצו לסבול ולראות את קבוצתם מדשדשת בדרך להפסד ליגה נוסף. בלאציו הועלו לא מעט טענות בעקבות המשחק, לאחר ששניים משחקניהם הורחקו, אבל ברור לכולם שקבוצה בסדר גודל של הרומאים לא צריכה להתקשות כל כך מול קטאניה שנאבקת על חייה.

האירוע של המשחק התרחש בדקה ה-34, אז ביצע לוסיאנו זאורי עבירה, ראה כרטיס אדום והמארחים קיבלו פנדל, אותו תרגם ג'נתה ספינסי לשער הניצחון. לאציו ניסתה לחזור, אך בדקה ה-59 ראתה גם את עוסמאן דאבו מורחק, והנקודות נשארו בקטאניה, שהתרחקה עד 5 נקודות מהקו האדום.

פארמה - נאפולי 2:1

במשחק מלא אירועים, הצליחה פארמה להאריך את רצף המשחקים ללא ניצחון שלה לארבעה. הפתיחה דווקא היתה מעודדת עבור המארחים, כאשר בדקה ה-23 כבש איגור בודאן מהנקודה הלבנה, והעלה את קבוצתו ליתרון קריטי. אלא שבתוספת הזמן של המחצית הראשונה גרם מקדונלד מריגה לפנדל, הורחק, ואפשר למאוריציו דומיצי האורח להשוות את התוצאה.

פארמה, שהיתה חייבת את הנקודות על מנת לברוח מהתחתית הבוערת, ספגה את השער השני והמכריע בדקה ה-73, מרגליו של מריאנו בוגליאסינו. העניינים המשיכו להתחמם, ולאחר שנאפולי נשארה בעשרה שחקנים בדקה ה-77 עם הרחקתו של וולטר גרגאנו, הוכיחה פארמה שהיא כן מסוגלת לנצח במשהו, וסיימה את המשחק עם תשעה שחקנים, חרף הכרטיס האדום השלישי שהונף במשחק, הפעם לאנדראה גסבארוני בדקה ה-80. עם ההפסד, מסתבכת פארמה בתחתית עוד יותר, ותקווה להשיג שלוש נקודות בקרב התחתית הקריטי, במחזור הבא נגד האחרונה בטבלה, רג'ינה.

קליארי - אמפולי 0:2

מאבק התחתית שהבטיח להיות לוהט, היה הרבה יותר מזה. רוברט אקוופרסקה העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-10, ומיקלה פיני הקפיץ את הקהל המקומי לרגליים בדקה ה-64 כשהכפיל את היתרון, אבל דקה מאוחר יותר ראה פיני את הכרטיס האדום, וקליארי נשארה בעשרה שחקנים. אמפולי החלה ללחוץ, ואם הרחקתו של פיני לא היתה מספיקה, בדקה ה-78 הורחק גם פרנצ'סקו פיסאנו. אלא שהמארחים לא נשברו, שמרו על היתרון, ונהנים מיתרון של 5 נקודות מהקו האדום, תחתיו נמצאת עכשיו אמפולי, שזקוקה נואשות לנקודות.

סמפדוריה - אודינזה 0:3

למשחק שהיה אמור להיות מאבק עיקש על כרטיס לגביע אופ"א בעונה הבאה, הופיעה רק קבוצה אחת. בדקה ה-24 העלה אנטוניו קסאנו, הילד הרע של הכדורגל האיטלקי, את סמפדוריה ליתרון 0:1. המארחים המשיכו את הלחץ, והצליחו לסיים מחצית נפלאה כשבדקה ה-44 הכפיל קלאודיו בלוצ'י את התוצאה. אותו בלוצ'י סגר עניין בדקה ה-55 מהנקודה הלבנה והשאיר לאודינזה רק תסכול, שבא לידי ביטוי בהרחקתו של תומאס זאפוטוצ'ני שלוש דקות מאוחר יותר. עם הניצחון, הגדילה סמפדוריה את הפער מאודיזנה ומהמקום השביעי לארבע נקודות, וניצחון בשבוע הבא על פיורנטינה יכול להביא עימו לא רק כרטיס למפעל השני בגודלו ביבשת, כי אם גם חלומות גדולים עוד יותר.

תוצאות נוספות:

סיינה - גנואה 1:0
עבדוליי קונקו 25'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully