וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטי: "אחזור חזק יותר מבעבר"

כוכב רומא ונבחרת איטליה, פרנצ'סקו טוטי, משתדל להישאר אופטימי לאחר שנותח היום בברכו הימנית, וצפוי להיעדר חצי שנה מהמגרשים

אם מישהו חשב שהחדשות הרעות ביותר שהגיעו ממשחקה של רומא אמש (שבת) נגד ליבורנו (1:1) היו איבוד הנקודות הקריטיות בדרך לאליפות, הרי שהיום התברר כי הפציעה של כוכב הקבוצה, פרנצ'סקו טוטי בדקה ה-40, עשויה להיות פטאלית לא פחות. הסופרסטאר הרומאי קרע את אחת מרצועות ברך ימין בשלהי המחצית הראשונה, וייעדר קרוב לחצי שנה מהמגרשים.

טוטי יחמיץ את ארבעת המשחקים האחרונים של רומא בנסיונה להדביק את המובילה, אינטר, ואף עשוי להיעדר ממשחקיה הראשונים של קבוצתו בליגת האלופות בעונה הבאה. בנוסף, מדובר בחדשות רעות לנבחרת איטליה, שתיאלץ להסתדר בלי אחד מכוכביה הגדולים ביורו הקרוב.

החלוץ ניסה למצוא נחמה ושביב של אופטימיות. "אני עדיין קצת מאוכזב, עברתי פציעות גרועות יותר בעבר," אמר טוטי, שנקע באופן חמור את הקרסול רק לפני שנתיים. "המזל קצת מתאכזר אלי, אבל אני מבטיח לחזור חזק ובכושר טוב יותר". רומא מדורגת כעת במקום השני בטבלה, ורחוקה שלוש נקודות מאינטר, שתשלים את המחזור ה-34 הערב (ראשון, 21:30) מול טורינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully