וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: יוצאים מעבדות לחירות

מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את פורטסמות' והתקרבה לאירופה. אסטון וילה הביסה 1:5 את ברמינגהאם.ניוקאסל ניצחה 0:2 את סנדרלנד

שני דרבים עמדו במרכזו של המחזור ה-35 בפרמיירליג, שננעל הערב (ראשון). בדרבי של בירמינגהאם, העיר השניה בגודלה בממלכה המאוחדת, הוכיחה אסטון וילה את עצמה כקבוצה הגדולה, אחרי שהביסה את בירמינגהאם 1:5 והשאירה אותה מתחת לקו האדום.

הדרבי השני הפגיש את ניוקאסל וסנדרלנד וגם בו חגגה הקבוצה הביתית שניצחה 0:2 מצמד שערים של מייקל אואן במחצית הראשונה. מנצ'סטר סיטי ממשיכה לחלום אירופה, לאחר שנתנה הצגה מול יריבתה לכרטיס לאופ"א, פורטסמות', וניצחה אותה 1:3.

אסטון וילה - בירמינגהאם 1:5

הוילה נמצאים בכושר מצויין והיום הם העלו את יחס שערי הזכות שלהם בשלושת המשחקים האחרונים ל-15. ג'ון קארו ואשלי יאנג כבשו צמד כל אחד, והובילו את אסטון וילה לניצחון גדול, שהעלה אותם למקום השישי שמוביל לגביע אופ"א. בירמינגהאם, היריבה העירונית, נותרה במקום ה-18 ומתחת לקו האדום. הדבר החיובי היחיד שאפשר להגיד עליה, זה שהיא רחוקה בנקודה בלבד, מרדינג ובולטון (שמעל לקו האדום), כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה.

החגיגה של אסטון וילה התחילה בדקה ה-28, כשאשלי יאנג השתלט על כדור במרחק 16 מטרים מהשער ובדיוק מולו, והפציץ פנימה. בדקה ה-42 אותו יאנג סובב כדור חופשי מצד שמאל אלכסונית לרחבה, וג'ון קארו עלה לנגיחה ושיפשף את הכדור עם ראשו, כדי להמשיך את המעוף שלו לכיוון הרשת. שמונה דקות מפתיחת המחצית השניה אסטון וילה יצאה למתפרתצ שהסתיימה עם השני של ג'ון קארו, שכבש הפעם עם הרגל. 10 דקות מאוחר יותר הגיע גם תורו של אשלי יאנג להשלים צמד, ולהבטיח סופית את ניצחונם של המארחים. פורסל הצליח להקטין בדקה ה-67, אלא שגבריאל אגבונלהור כבש את החמישי של וילה בדקה ה-78 וקבע את תוצאת הסיום.

ניוקאסל - סנדרלנד 0:2

צמד שערים של מייקל אואן העלה את המגפייז למקום ה-12 בטבלה והבטיח להם, סופית, עונה נוספת בפרמיירליג. מנגד, סנדרלנד שקועה עדיין עמוק בתחתית והיא יכולה להתנחם רק בהפסד של בירמינגהאם שהשאיר את הפער מהקו האדום על חמש נקודות, שלושה מחזורים לסיום.

סנדרלנד תקפה בפתיחה, אבל ספגה כבר כעבור ארבע דקות. ג'רמי העלה כדור לרחבה, אואן הסתנן ונגח לרשת של קרייג גורדון. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, הבחין השופט מייק דין בנגיעת יד ברחבה ושרק לפנדל, אותו הפך אואן ל-0:2.

במחצית השניה ניסו שחקניו של רוי קין לחזור למשחק, אבל נתקלו בהגנה מצוינת של ניוקאסל בראשות השוער סטיב הארפר, שהצליח למנוע ספיגת שער. ניוקאסל משיגה בכך את הנקודה ה-13 שלה מה-15 האחרונות. סנדרלנד ספגה הפסד שני ברציפות וזקוקה לניצחון על מנת להבטיח את ההישארות בליגה.

מנצ'סטר סיטי - פורטסמות' 1:3

כל מי שהגיע לאיצטדיון סיטי אוף מנצ'סטר זכה לאחר צהריים נהדר, עם שתי קבוצות שרצו מאוד נקודות, משחק קצבי והרבה הרבה מלחמה. השתיים, הצמודות זו לזו במרכז הטבלה נאבקות על הכרטיס לאירופה, אך למרות שפורטסמות' מדורגת מקום אחד מעל קבוצתו של סוון גוראן אריקסון, הרי שסיטי הראתה היום שהיא לא אומרת את המילה האחרונה. בדקה ה-11 עלתה סיטי ליתרון, לאחר שניצלה טעות אומללה של דייויד ג'יימס. שוערה של פורטסמות' השאיר את הכדור למגן שלו, קמפבל, שמבחינתו השאיר את הכדור לשוער, בנג'אני, אקס פורטסמות חטף מג'יימס את הכדור העביר אותו לסיימון איירלנד ששלח כדור רוחב לדריוס ואסל שדחק מקרוב.

הקצב המצויין נמשך שתי דקות מאוחר יותר, כשבדקה ה-13 קיבל מרטין פטרוב את הכדור ברחבה, הבעיטה פגעה בקמפבל, הטעתה את ג'יימס והלכה פנימה. פורטסמות' התעוררה, ובדקה ה-24 הקדים ג'ון אוטאקה את השוער ג'ו הארט לאחר ערבוביה מכדור קרן, ודחק מקרוב פנימה. אלא שלקראת סיום המחצית הראשונה הכשיל הרמן הריידרסון את ואסל, ראה כרטיס אדום, ומשם והלאה החיים היו קלים בהרבה לסיטי, שאף נהנתה משער של בנג'אני 16 דקות לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully