וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים דאנקן: "הייתה כאן אווירה של גמר"

המשחק הראשון בסדרה בין סן אנטוניו לפיניקס הוציא לטים דאנקן את כל האנרגיה. למזלו, השלשה הראשונה העונה הגיעה בזמן

"הייתי די פנוי, כיוונתי לסל ופשוט קיוותי לטוב ביותר. ממש לא ידעתי למה לצפות. כל מה שראיתי זה שמנו נשאר בפינה ושאק נישאר ליד מנו". טים דאנקן סיכם במשפט אחד את החלק שלו באחריות על הניצחון הגדול של סן אנטוניו על פיניקס 115:117 (בתום שתי הארכות), ואם לא היינו מזכירים כאן שמדובר היה בשלשה משווה, מי בכלל היה מתרגש מזה? דאנקן, שסיים עם 40 נקודות ו-15 ריבאונדים, קלע את השלשה הראשונה שלו השנה והישווה ל-104:104 כדי לכפות הארכה שניה, ומנו ג'ינובילי קלע את סל הניצחון במשחק.

אם ככה נראה המשחק הראשון בין הספרס לסאנס, מה צפוי לנו בסדרה של הטוב משבעה משחקים? "אין ספק שהייתה כאן אווירה של גמר. זה היה בסך הכל המשחק הראשון בסיבוב הראשון, ואנחנו כבר צריכים לבדוק את מלאי האנרגיה שלנו", אמר דאנקן.

ואיך אפשר ללא ההסבר של מנו ג'ינובילי, שהכריע את המשחק סופית בליי-אפ 1.8 שניות לסיום? "לפני שעליתי לטבעת שמתי לב ששאקיל ואמארה (סטודמאייר) לא נמצאים בסביבה, ככה ידעתי שיש לי הזדמנות לגמור את המשחק".

סטיב נאש, שסיים את המשחק עם 25 נקודות ו-13 אסיסטים עבור פיניקס סיכם: "היינו אמורים לנצח, המשחק הזה כבר היה שלנו כמה פעמים ולא היינו מספיק קשוחים וממושמעים לשמור על זה". "היו לנו המון הזדמנויות", המשיך שאקיל או'ניל: "אי אפשר לעשות טעויות כאלה מול קבוצה כזאת, במיוחד לא באולם הזה". לשאק, שספג 4 עבירות, הייתה גם ביקורת על שחקני סן אנטוניו והשיפוט: "אני ואמארה נמשיך לשחק אגרסיבי, בתקווה שהחבר'ה מהצד השני יתחילו לשחק יותר וליפול פחות". סטודמאייר אגב, סיים את המשחק עם 6 עבירות בהארכה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully