וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי המפוספסים

ניוקאסל בפסים של שחור-לבן תארח את סנדרלנד בפסים של אדום- לבן בדרבי הלוהט של צפון-מזרח אנגליה. בפינת הסטטיסטיקה ניסו לברר את כמות השערים שתיפול

משחק מספר 12: סה"כ שערים: ניוקאסל/סנדרלנד 2.90, 1.80, 2.90

המגאפייז הצליחו לברוח מהתחתית עם סדרת ניצחונות מרשימה, ועם 10 נקודות בארבעת משחקיה האחרונים של הקבוצה. כעת כל מה שנותר לחניכים של קווין קיגאן, המנג'ר שהחליף באמצע העונה את סאל אלרדייס, זה להשתעשע. הג'ורדיז מדורגים במקום ה-12 במרחק של 10 נקודות מהקו האדום כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה בליגה האנגלית.

סנדרלנד של רוי קין גם הצליחה להבטיח, כמעט באופן סופי, את הישארותה בליגה הבכירה של אנגליה. החתולים השחורים מצפון-מזרח אנגליה במקום ה-14, עם שבע נקודות מבולטון, שמצויה מקום מתחת לקוד האדום.

שתי הקבוצות רוצות לסיים את העונה בצורה יפה. הזברות מארחים את המשחק בסנט ג'יימסס פארק, המקום אליו נוהרים בכל משחק בית עשרות אלפי ג'ורדיז, שכמעט כל מה שיש להם בחייהם הוא ניוקאסל.

במשחקיהם של המגאפייז נפלו לא פחות מ-98 שערים ב-34 משחקי ליגה (40 שערי זכות ו-58 שערי חובה). היא נמצאת במקום השלישי, אחרי טוטנהאם המשוגעת (120 שערים!) ורדינג (100). סנדרלנד קצת יותר צנועה במשחקים שלה. 85 שערים הובקעו במשחקים של הקבוצה של רוי קין (33 שערי זכות בלבד, מול 52 שערי חובה). הממוצע של ניוקאסל עומד על 2.88 שערים למשחק, בעוד שהממוצע של סנדרלנד ניצב על 2.5 שערים. הממוצע המשוקלל של שתי הקבוצות עומד על 2.69 שערים למשחק.

אם אתם נצמדים לסטטיסטיקה שהובאה בפניכם, הרי שהימור X הוא ההימור שלכם והוא יניב לכם 1.80. אם אתם חושבים ששתי הקבוצות יחרגו ממנהגיהן במשחק ביניהן ויבקיעו בין 0-1 שערים (הימור 1,) או 4 שערים ומעלה (הימור 2) תוכלו להרוויח בשני המקרים יחס של פי 2.90. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully