וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט ידרוש פיצוי של 5 מיליון פאונד

לפי ה"ניוז אוף דה וורלד", זה מה שיעשה מנג'ר צ'לסי, במידה ויוחלף על ידי חוס הידינק. בינתיים, אלכס פרגוסון מחכה לגרנט

העיתון הבריטי "ניוז אוף דה וורלד" פירסם הבוקר (ראשון) כי מנג'ר צ'לסי, אברהם גרנט, ידרוש מרומן אברמוביץ' פיצוי של 5 מיליון פאונד, במידה ולא ימשיך בתפקידו בעונה הבאה.

לפי הידיעה, גרנט קבע פגישה עם הבעלים של צ'לסי, לאור הפירסומים לפיהם חוס הידינק ההולנדי יחליף אותו בעונה הבאה. ההערכות הן שגרנט יעדיף לקבל פיצוי כספי, מאשר להישאר בתפקיד אחר בצ'לסי. כמו כן, גרנט יקיים פגישה עם טל בן חיים והקפטן ג'ון טרי, במטרה לדון בקנס הגבוה (80 אלף פאונד) שספג הבלם הישראלי בגלל דברים שאמר נגד גרנט בתקשורת.

"מי שתנצח בסטמפורד ברידג' תזכה בתואר"

השער בדקה ה-88 של קרליטוס טבז אשר איזן את התוצאה במשחק מול מנצ'סטר לבלקבורן (1:1), לא בדיוק הרגיע את סר אלכס פרגוסון. היתרון של מנצ'סטר בצמרת הטבלה עומד כרגע על 3 נקודות בלבד, הכחולים של גרנט מתקרבים לאדומים של אלכס, ויהיה זה המשחק בין הקבוצות בסטמפורד ברידג', שאולי יכריע את זהות האלופה האנגלית.

"לפני המשחק היום אמרתי שאם ננצח בשלושה מתוך ארבעת המשחקים שלפנינו, נזכה באליפות", אמר בייאוש המנג'ר הסקוטי. "אבל עכשיו אני חושב שמי שתנצח בסטמפורד ברידג' במפגש בינינו ובין צ'לסי, תזכה בתואר". עוד הוסיף המאמן הסקוטי: "היינו ראויים לשלוש נקודות אבל בפועל הצלחנו לחלץ רק נקודה אחת בזכות טבז וזה חבל".

על המשחק מול ברצלונה ביום רביעי אמר פרגוסון: "המשחק החשוב שלנו בליגה הוא מול צ'לסי, אבל קודם לכן יש לנו את ברצלונה. נעבור את המשחק הזה, ננוח, ורק אז נתחיל להתכונן למשחק מול צ'לסי".

ליברפול אומנם ניצחה את פולהאם 0:2, אבל את רפא בניטז מעניין משהו אחד בלבד, מצבו של קפטן הקבוצה סטיבן ג'רארד. הקשר המצטיין של האדומים פצוע בצווארו ושיתופו במשחק ליגת האלופות מול צ'לסי מוטל בספק. "אנחנו לא יודעים כרגע אם סטיבי ישחק", אמר בניטז לאחר המשחק מול פולהאם. " ג'רארד עובד קשה מאוד עם הפיזיוטרפיסטים, המצב שלו משתפר, אבל עדיין מוקדם לדעת. בגלל שהפציעה שלו היא בצוואר, אנחנו נוקטים משנה זהירות".

מאמן האדומים הסכים לומר לאחר המשחק כי הקבוצה מחפשת חיזוק לקראת שנה הבאה. "אנחנו מנסים למצוא שחקני חיזוק לקראת העונה הבאה. יש לנו כמה שחקנים שכמעט חתומים על חוזה ואני בטוח שהם ישתלבו היטב בליברפול", אמר בניטז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully