וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק תיקו לרומא עם ליבורנו

ליבורנו מהמקום האחרון עצרה את הג'יאלורוסי עם תיקו 1:1 באולימפיקו. טוטי נפצע וכנראה צריך ניתוח, והאליפות מתרחקת מהבירה

רומא הייתה חייבת לנצח הערב (שבת) בכדי להמשיך במרדף אחרי המובילה, אינטר. הג'יאלורוסי, הגיעו למשחק מול האחרונה בטבלה, ליבורנו, כשהם מרוחקים 4 נקודות מהנאראזורי, כשנותרו עוד חמישה משחקים בלבד עד לסיום העונה, הובילו אבל נכנעו לשער שוויון בדקה ה-83 ונאלצו לחלוק את הנקודות - 1:1.

כבר במחצית הראשונה היה ברור כי ליבורנו לא תיתן את המשחק לרומאים בקלות. במהלך המחצית אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לעלות ליתרון. האירוע המשמעותי התרחש בדקה-40, כשכוכב הקבוצה, פרנצ'סקו טוטי, נפצע והוחלף ע"י מנצ'יני. מסתבר כי הפציעה של טוטי בברך חמורה, כשכרגע נראה שיצטרך ניתוח בברכו. "אנחנו צריכים לבחון האם יש לו קרע ברצועות", אמר הרופא של רומא, דוקטור מריו ברוצי.

במחצית השנייה נדמה היה כי פציעתו של טוטי לא משפיעה על הקבוצה הביתית. בדקה ה-55 הצליחה רומא לנצל את יתרונה האיכותי ולעלות ליתרון, כשמירקו ווצ'יניץ' שבר את מלכודת הנבדל ונגח כדור גובה מדויק שהכניע את שוער ליבורנו - 0:1 לרומא.

ליבורנו, קבוצה המייצגת את השמאל האיטלקי, לא הסכימה להישבר ומהדקה ה-80 החלה ללחוץ את הקבוצה הביתית. החולשה היחסית של רומא עלתה לה ביוקר ובדקה ה-83 שלח אלסנדרו דיאמנטי בעיטה חופשית מדויקת היישר לרשתה של רומא. 1:1 מדהים באולימפיקו שמקדם את אינטר בעוד צעד לאליפות שלישית ברציפות.

פיורנטינה - פלרמו 0:1

פיורנטינה הייתה חייבת לנצח בכדי לבסס את מיקומה בטבלה המבטיח לה השתתפות בליגת האלופות בשנה הבאה. בדקה ה-30 העלה דונאדל את הקבוצה הביתית ליתרון 0:1 שנשמר עד לסוף המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully