וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של באיירן: לסמן וי על השליש הראשון

באיירן מינכן מסתערת על התואר ראשון העונה מתוך 3 בגמר הגביע הגרמני נגד דורטמונד (21.00), שסובלת מרצף הפסדים ומספר פצועים

כדי להגיע לטרבל באיירן מינכן צריכה לצלוח את המשוכה הראשונה כבר הערב (שבת) כשהיא תתמודד בגמר הגביע הגרמני מול בורוסיה דורטמונד, המדורגת 13 בליגה, באולימפיסטדיום (21.00, שידור ישיר ב-ESPN).

אחרי שני ההפסדים האחרונים בליגה (3:1 להאנובר ו-5:0 לבאיירן), דורטמונד רוצה לחזור לנצח ויש לה את הבמה המרכזית כדי לעשות זאת. העונה, שנחשבת לכישלון עבור תומאס דול, עשויה להיגמר הרבה יותר טוב, אם קבוצתו תניף בסוף הערב את הגביע ותמשיך לשחק באירופה.

בבאיירן לעומת זאת מנסים להגיע מוכנים ככל האפשר לרגעים האחרונים של העונה ואיתותים לגבי הקאמבקים שלהם ראינו היטב במשחקים מול בוכום בליגה, אז הקבוצה עם עשרה שחקנים חזרה מפיגור וניצחה 1:3, כמו גם הניצחון הסנסציוני בהארכה על חטאפה בגביע אופ"א.

אם מסתכלים על הדרך של שתי הקבוצות לגמר, אפשר לראות שהבווארים ניצחו בפנדלים את ווקר בורגהאוזן בסיבוב הראשון, את בורוסיה מנשנגלדבאך בשני ו-וופרטאל בשלישי. את רבע הגמר עברו חניכים של הוטמאר היצפלד בהארכה אחרי 0:1 על מינכן 1860 ובחצי הגמר באיירן גברה על וולפסבורג 0:2 כדי להגיע לגמר בברלין. דווקא לדורטמונד הדרך הייתה חלקה יותר עם ניצחונות ב-90 דקות על מאגדבורג, פרנקפורט, ורדר ברמן, הופנהיים וינה.

בדורטמונד יצטרכו להסתדר ללא פיליפ דגאן שפצוע ברגל מהמשחק מול האנובר וייעדר מהמשחק. גם השוער הראשון של הקבוצה, רומן וידנפלר לא ישחק מאחר והוא סיים את העונה בשל פציעה בברך. בבאיירן הבשורות טובות יותר, שכן היצפלד נהנה מסגל מלא פרט לווילי סגנול, שנפגע בבוהן ומתנדנד והאמיט אלטינטופ, ששבר עצם ברגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully