וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו אדיש לגרנט, לא לצ'לסי

המאמן הקודם של צ'לסי, ז'וזה מוריניו, התראיין ל"טיימס" ואמר: "לא איכפת לי מה הוא אומר". ואת מי הוא רוצה בגמר האלופות? צ'לסי

ההופעה היוצאת דופן של אברהם גרנט במסיבת העיתונאים אחרי הניצחון על אברטון גרמה לעיתוני אנגליה להתקפה יוצאת דופן על המאמן הישראלי. "הראיון הביזארי של כל הזמנים", נכתב בלונדון איבנינג סטנדארד. כזכור, גרנט ענה בקרירות, אם לא לומר בציניות, לשאלות העיתונאים והשיב רק ב'כן' ו'לא', כשהשיא היה שהוא עזב באמצע.

אך מעבר לכך סוף סוף אפשר לשמוע את ז'וזה מוריניו מתייחס לאקסית בזכות ראיון שהעניק ל"טיימס" שבעה חודשים לאחר שעזב את התפקיד. כשנשאל על העדפותיו לקראת חצי גמר ליגת האלופות, הבהיר מוריניו שהוא בעד המועדון הקודם שלו: "אני לא יודע מי תנצח. אני חושב שתמיד בין שני מועדונים גדולים התוצאה היא בסימן שאלה. אני רוצה שצ'לסי תנצח".

על הסיכויים של צ'לסי לזכות באליפות למרות פער שתי הנקודות ממנצ'סטר יונייטד והמשחק החסר של האלופה, אומר הפורטוגלי: "מבחינה מתמטית זה אפשרי ואני רוצה שהם יזכו באליפות. אני רוצה את זה בשביל האוהדים, בשביל השחקנים ובשביל החברים שלי מהמועדון. כשאני אומר חברים אני מתכוון גם להנהלה. אין לי שום בעיות עם פטר קניון או עם רומן אברמוביץ'. אני תמיד תומך בחברים שלי".

למרות הדברים החיוביים, התייחס מוריניו בציניות רבה אל עבר היורש שלו, אברהם גרנט וכשנשאל על הישראלי הוא אמר: "לא איכפת לי מה אברהם גרנט אומר". על האפשרות שישוב לאמן באינטר, אמר: "אני אהיה איפשהו בעונה הבאה. עדיין לא סגרתי בשום מקום, אבל זה זמן טוב בשבילי מהרבה סיבות. אין לי קשר עם המועדונים. הם יודעים איפה אני נמצא. הם יודעים איזה מועדון אני מחפש ואיזו רמת אתגר אני רוצה".

גרנט: "לא בטוח שדרוגבה ובאלאק ישחקו נגד ליברפול"

בראיון רדיופוני, שאפשר היה לקבל ממנו קצת יותר אינפורמציה מבלי לדובב יותר מידי את גרנט, אמר המאמן הישראלי: "אני חי, אתם לא יכולים להרוג אותי", כאשר התבקש להתייחס לאפשרות שאם לא היה מנצח את אברטון, הוא היה הולך הביתה.

על המשחק עצמו אמר גרנט: "שלטנו במשחק. היו לנו הזדמנויות לנצח 0:2 ו-0:3, אבל המסירה האחרונה הייתה מעט רשלנית. למרות זאת הבקענו שער פנטסטי". על עתידו והבעייתיות להתמודד עם זה תוך כדי העונה, אמר: "למרות כל הספקולציות, זה לא קשה להישאר מרוכזים, זה פשוט חלק מהחיים".

על מיכאל באלאק ודידייה דרוגבה שפצועים אמר גרנט: "אני לא בטוח שהם ישחקו נגד ליברפול מכיוון שהם לא התאמנו. דרוגבה עושה את המקסימום להיות כשיר ואני מקווה שזה יהיה בסדר, אם לא למשחק הראשון, לפחות למשחק השני. גם עם באלאק זה אותו דבר ונצטרך להמתין ולראות מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully