וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים, אבל עדיין נשארים ביחד

אחרי הכישלון, שכלל 59 הפסדים, הנהלת הניו יורק ניקס הודיעה לאייזאה תומאס כי הוא סיים את תפקידו כמאמן, אך ימשיך כיועץ ארגוני

ללא הפתעות מיוחדות ואחרי עונה איומה במיוחד, אייזאה תומאס פוטר מאימון הניו יורק ניקס. האוהדים שקראו לו להתפטר השיגו את המטרה שלהם, אחרי שתומאס סיים עונה זוועתית שכללה 23 ניצחונות מול לא פחות מ-59 הפסדים. מבחינת הסטטיסטיקה, תומאס הישווה את המאזן הגרוע של הניקס בהיסטוריה, אותו השיג לארי בראון לפני שנתיים.

במהלך העונה נראה כי השחקנים כבר לא משחקים עבור תומאס והוא לא זוכה לתמיכתם. "אני לא יכול להגיד בדיוק איפה הוא נכשל עם המועדון. אני חושב שהגענו לנקודה העונה שהקבוצה לא הייתה בה כבר הרבה זמן", אמר הנשיא החדש דוני וולש. "השורה התחתונה היא שלא ניצחנו ולא היה נראה שבקבוצה יש מוטיבציה לנסות לנצח ולהיות תחרותיים".

למרות הפיטורים, מאמנה של הניקס בשנתיים האחרונות יישאר בתפקיד ארגוני במועדון. "זה קשה להיות גם המאמן וגם הג'נרל מנג'ר", הוסיף וולש. "אולי זה יותר מידי". כידוע, וולש נכנס לתפקידו כנשיא הניו יורק בתחילת אפריל, וכבר נפלה בידיו ההחלטה המשמעותית הראשונה לשנות את עמדת המאמן. "אני מאמין שקול חדש, מאמן חדש זה משהו שנחוף כדי לשנות את הכיוון של הקבוצה. זו משרה נחשקת, אנשים רוצים לאמן כאן".

בשלב הזה וולש מעוניין במאמן חדש עד הדראפט בחודש יוני, אך בשלב הזה הנשיא הודיע כי אין כל מועמדים על הפרק, אך הוא הזכיר את מארק ג'קסון, כמו גם את הרב וויליאמס, עוזר המאמן, כמועמדים פוטנציאליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully