וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחילו לגלגל על הלשון את אוקלהומה סופרסוניקס

הנהלת ה-NBA אישרה את מעבר הסוניקס מסיאטל לאוקלהומה ברוב של 2:28, ורק מרק קיובן לא הבין את ההגיון במעבר מכרך לעיר קטנה

הקבוצה הכי ותיקה של העיר סיאטל עומדת לעזוב אותה. "הוועדה שטיפלה בהעברת הקבוצה נתנה לנו את אישורה", אמר דייויד שטרן, והסוניקס יעברו מסיאטל לאוקלהומה סיטי, לאחר שהנהלת ה-NBA אישרה זאת. הבעלים של הסוניקס, קליי בנט, יוכל לראות את שחקני קבוצתו מכדררים בעיר החדשה כבר החל מעונת 2008/09, לאחר שרוב של 2:28 עמד לזכותו בהצבעה.

היחידים שהתנגדו היו הבעלים של דאלאס ופורטלנד. מרק קיובן, הבעלים של דאלאס מאבריקס, מתקשה להבין את ההיגיון במעבר מהשוק ה-14 בגודלו בארצות הברית, לכזה שקטן ב-64 אחוזים ממנו. "אוקלהומה סיטי טובה מהרבה ערים, אך לא יותר מסיאטל".

בקבוצה טוענים שקיי ארינה, הבית של הקבוצה, גרם להפסד של יותר מ-50 מיליון דולר מאז 1999, ובעיר לא היו מוכנים לשפצו ולחדשו, ולכן תאבד את הקבוצה עוד לפני 2010, אז יסתיים החוזה בין הצדדים. העיר סיאטל מנסה לגייס את חברת מייקרוסופט, כדי לא לאבד את הקבוצה שהפכה לאחד מסמלי הכרך, ולבנות למועדון אולם חדש.

סיאטל סופרסוניקס היא אחת הקבוצות הוותיקות בליגה. היא נוסדה ב-1967, וקיבלה את שמה בזכות מפעלי הענק של חברת המטוסים בואינג, שמרכזה העולמי ממוקם בעיר. לסוניקס אליפות NBA אחת משנת 1979, והיא רשמה לעצמה העפלה לשני גמרים (1978, 1996). את העונה הנוכחית סיימה סיאטל עם מאזן רע מאוד של 20 ניצחונות ו-62 הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully