וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומא לא רוצים פצעי לחץ

הג'יאלורוסי ממשיכים במרדף אחר אינטר, ויקוו לא למעוד באולימפיקו מול ליבורנו. פיורנטינה מריחה צ'מפיונס, ותקווה לנצח את פאלרמו

המחזור ה-34 של הסרייה A ייפתח כבר בשבת, וכל הלחץ נמצא על רומא, שממשיכה לרדוף אחרי אינטר במאבק על תואר האליפות. שחקניו של לוצ'יאנו ספאלטי ייארחו בביתם את ליבורנו, בידיעה שאסור להם לשמוט נקודות מול הטוסקאנים. ניצחון של סגנית האלופה יעביר את הלחץ אל אינטר, שתתארח אצל טורינו ביום ראשון. במשחק נוסף שייערך השבת, פיורנטינה תפגוש בפירנצה את פאלרמו. הויולה רוצים להבטיח את מקומם בליגת האלופות, וניצחון על הסיציליאנים יגדיל את הפער ממילאן החמישית ל-7 נקודות. הרוסונרי יארחו את רג'ינה ביום ראשון.

רומא - ליבורנו (19:00)

הג'יאלורוסי השאירו מאחור את הניצחון על קטאניה במשחק הראשון של חצי גמר הגביע, וגם השמועות על משקיע פוטנציאלי שיצטרף למועדון לא מזיזות את המאמן ספאלטי מהמטרה. מאז 2001 לא חגגו אליפות באולימפיקו, והאוהדים מרגישים שהעונה אפשר לקחת תואר. "יש לנו רק שביל אחד עליו אנו יכולים לצעוד, שביל הניצחון", אמר ספאלטי, "עלינו להמשיך לנצח ולהאמין שאפשר לזכות באליפות". הקפטן פרנצ'סקו טוטי כשיר למשחק מול ליבורנו, שלא ניצחה בליגה מאז תחילת מארס, ונועלת את הטבלה.

פיורנטינה - פאלרמו (21:30)

באצטדיון ארטמיו פרנקי מריחים את ליגת האלופות ומצפים רק לדבר אחד - ניצחון על הסיציליאנים. בפירנצה יודעים שזה לא יהיה קל. הרוזאנרו מגיעים אחרי שני ניצחונות רצופים, ופתאום החלו לפנטז על מקום בגביע אופ"א. אז לשתי הקווצות יש תקוות אירופיות, עכשיו רק צריך לממשן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully