וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאמס עצרה את הקטר הרוסי

האמריקאית פגשה את שראפובה בצ'רלסטון ואחרי שתי מערכות צמודות היא ניצחה 1:6 ועלתה לחצי הגמר. רוג'ר פדרר בחצי גמר טורניר אשטוריל

ידענו שזה הולך להיות מסקרן, אך לא חשבנו שזה הולך להיות כל כך מפתיע. מריה שראפובה, שנראתה בתחילת השנה בלתי ניתנת לעצירה, הפסידה ברבע גמר טורניר צ'רלסטון, ארצות הברית (פרסים בסך 1.34 מיליון דולר) לסרינה וויליאמס, שהראתה שמוקדם היה להספיד אותה.

האמריקאית ניצחה בתום שעתיים וחצי 5:7, 6:4, ו-1:6, והראתה לנו שמשעמם לא יהיה השנה בטורנירי הגראנד סלאם ובכלל בשאר טורנירי הסבב. בסיבוב הבא תפגוש וויליאמס את אליז קורנט הצרפתיה (40 בעולם).

שראפובה, שניצחה רק תשע נקודות מ-35 במערכה השלישית, התקשתה מול היכולת של האמריקאית, שעשתה רק טעות בלתי מחוייבת אחת במערכה הזו. זהו ההפסד החמישי של שראפובה בשבעה מפגשים מול וויליאמס.

הרוסיה אמרה לאחר המשחק: "בהתחשב בהצלחה שלה על החימר, היא בהחלט הייתה פייבוריטית. אם הייתי מנצחת את המערכה הראשונה או אם הייתי משיגה כמה מהנקודות החשובות הייתי גם יכולה לנצח את המשחק, אבל זה היופי שבטניס".

ורה זבונרבה הדיחה את המדורגת ראשונה בטורניר, ילנה ינקוביץ' אחרי ניצחון 2:6, 6:3, 2:6 ותפגוש בחצי הגמר השני את בת ארצה אלנה דמנטייבה, שגברה על פטי שנידר 4:6, 4:6.

בחצי גמר טורניר אשטוריל ניצחה המדורגת 2, מריה קירילנקו, את המדורגת 6, הצ'כית קלרה זאקופאלובה - 6:2, 3:6, 5:7. צ'כית אחרת, איבטה בנסובה, גברה על האסטונית מארט אני - 2:6, 1:6.

פדרר שייט לחצי הגמר באשטוריל

הטניסאי מפר 1 בעולם, רוג'ר פדרר, ממשיך לטפס במעלה טורניר אשטוריל שבפורטוגל. השוויצרי העפיל הערב (שישי) לשלב חצי הגמר אחרי שניצח את המקומי פרדריקו ג'יל 4:6, 1:6. המשחק הופסק פעמיים בשל גשם, אבל זה לא הפריע לפדרר-אקספרס לשייט לניצחון. בשלב הבא יפגוש השוויצרי את המנצח בין דניס גרמלמאייר הגרמני ליירי ואנק הצ'כי.

המדורג רביעי בעולם, ניקולאי דוידנקו, שזכה בטורניר אשטוריל בשנת 2003, ניצח ברבע גמר הטורניר את הצרפתי מרק ג'יקה 4:6, 7:5, 3:6. השניים נפגשו השנה באליפות אוסטרליה, והרוסי ניצח את יריבו בדרך לשמינית הגמר, וכך קרה גם הערב על החימר הפורטוגלי. "הייתי עייף ועצבני בגלל מזג האוויר", סיכם הרוסי, שסבל אף הוא מהפסקות גשם, "כל טעות או נקודה שאיבדתי פשוט שיגעו אותי, אבל נלחמתי וניצחתי".

בטורניר יוסטון המדורג ראשון, ג'יימס בלייק, ניצח בלי הרבה בעיות את אגוסטין קלרי 4:6, 3:6 אחרי קצת יותר משעה. מרדי פיש לעומת זאת סיים את דרכו כבר ברבע הגמר אחרי שהפסיד לאוסקר הרננדז הספרדי 6:2, 7:6.

בולנסיה, ספרד טומי רוברדו העפיל לחצי הגמר אחרי ניצחון על פוטיטו סטראסה האיטלקי, שפרש במצב של 3:6, 0:3 לספרדי. דויד פרר ניצח בקושי רב את פרננדו ורדסקו 3:6, 6:1, 5:7. חואן מונאקו הודח אחרי שהפסיד בשתי מערכות (6:3, 6:2) לניקולאס אלמגרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully