וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא להיות יוזלס

בלקבורן תארח את מנצ'סטר יונייטד, במשחק שיכול להכריע את גורל האליפות בממלכה. המנג'ר מארק יוז עשה קריירה מרשימה בשדים, אבל הוא גם שיחק בצ'לסי

משחק מספר 45: בלקבורן - מנצ'סטר יונייטד 5.00, 3.50, 1.45

הקבוצה של מארק יוז מארחת באיווד פארק את השדים האדומים. המשחק חשוב לשתי הקבוצות. בלקבורן רוצה להשיג את הכרטיס לגביע אופ"א, אלכס פרגוסון וחניכיו חייבים לשמור על פער חמש הנקודות בצמרת, לפני המשחק נגד צ'לסי בשבוע הבא, שיכול לקבוע את גורל האליפות. למנצ'סטר שתי נקודות יתרון, כרגע. תיקו אן ניצחון, יגדיל את הפער לכזה שצ'לסי תצטרך שני משחקים כדי לעקוף את היונייטד (במקרה של תיקו, הפער יגדל לשלוש נקודות, אבל יחס השערים של היונייטד עדיף בהרבה והוא שקול לנקודה). רק במקרה של הפסד של השדים האדומים לרוברס, הפער יישאר בעינו, ובשבוע הבא תוכל לעשות צ'לסי את הבלתי ייאמן ולעלות לראש הטבלה אם תנצח.

המפגש הזה הוא גם מפגש בין אלכס פרגוסון לחניכו בעבר, מארק יוז, מנג'ר בלקבורן בהווה. יוז שיחק בשנות ה-80' ו-90' במנצ'סטר וזכה עם הקבוצה בתארים. יש לזכור כי למרות הזיקה של יוז למנצ'סטר יונייטד ופרגוסון, הרי שהוולשי שיחק גם בצ'לסי, כך שגם אליה יש לו חיבה מסויימת.

אם נתמקד במפגשים האחרונים בין הקבוצות נראה שליטה כמעט מוחלטת של היונייטד. בחמשת המשחקים האחרונים, היא ניצחה ארבע פעמים, לעומת הפסד אחד. דווקא בחמשת המפגשים שלפני כן, ניצחו הרוברס פעמיים ושלושה משחקים הסתיימו בשוויון. בכל היסטוריית המפגשים בין שתי הקבוצות באיווד פארק, נוטה המאזן לטובת מנצ'סטר. לשדים האדומים 45.4 אחוזי הצלחה, בעוד שלבלקבורן 22.7 אחוזים. יתר האחוזים, 31.8 במספר, מעידים על שוויון בין הקבוצות במשחקים.

במשחק החוץ של האחרון של מנצ'סטר בליגה, היא יצאה בשן ועין מהריברסייד סטאדיום של מידלסברו. לאחר שהובילה 0:1, הפכה הבורו את התוצאה, אבל ווין רוני השווה ל-2:2 בסיום. הרוברס הפסידו העונה פעמיים בבית וגם שני ההפסדים הללו היו אי שם בתחילת העונה. קשה לראות את מנצ'סטר מפסידה, אבל אי אפשר לפסול תוצאת תיקו על הסף. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully