וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק תיקו למנצ'סטר יונייטד, הפער מצ'לסי 3 נקודות

רוקה סנטה קרוז הבקיע בדקה ה-21 לבלקבורן, אבל טבז השווה בנגיחה בדקה ה-88 - 1:1 והפער מצ'לסי 3 נקודות. ניצחון חשוב לבולטון

המחזור ה-35 באנגליה נפתח כבר ביום חמישי עם ניצחונה של צ'לסי 0:1 בליברפול על אברטון והיום (שבת) הוא נמשך עם מספר משחקים מסקרנים ביותר. במוקד יצאה מנצ'סטר יונייטד לאייווד פארק, כדי לפגוש את בלקבורן. רוקה סנטה קרוז לא התחשב בשאיפות האליפות של השדים האדומים וקבע 0:1 לבלקבורן בדקה ה-21. לאחר לחץ כבד הצליחה יונייטד להשוות מראשו של קרלוס טבז בדקה ה-88, אולם הפער בפסגה גדל רק ל-3 נקודות, כששתי הקבוצות ייפגשו במחזור הבא לקרב שיכריע, כפי הנראה, את המאבק.

את משחקי היום פתח הניצחון של ארסנל, שנאבקת על הישארות במקום השלישי, 0:2 על רדינג, שממשיכה להסתבך בתחתית. ליברפול גברה על פולהאם בחוץ 0:2, ואת התוצאה של המחזור סיפקה בולטון, שגברה בחוץ על מידלסברו 0:1 ועלתה אל מעל לקו האדום, לפחות עד למשחק של בירמינגהאם מול אסטון וילה ביום ראשון. וויגאן וטוטנהאם נפרדו בתיקו 1:1 ו-ווסטהאם גברה על דרבי קאונטי 1:2.

חלוץ שפילד וונסדיי בן סהר נכנס בדקה ה-69 למשחק קבוצתו מול בלקפול, אבל לא הצליח למנוע את ההפסד 2:1 לבלקפול.

בלקבורן - מנצ'סטר יונייטד 1:1

ניצחון של אלכס פרגוסון וחניכיו יקרב אותם מאוד לאליפות שנייה ברציפות. במקרה כזה יהיו לשדים האדומים 5 נקודות פור על צ'לסי כשלאחר המחזור הזה ישארו 3 מחזורים לסיום העונה. "אנחנו במצב טוב, אבל מניסיוני לא כדאי לקחת שום דבר בחיים כמובן מאליו", אמר פרגי, "יש לנו עוד שלושה משחקי חוץ ואנחנו יכולים להפסיד בכולם. זו ליגה מאוד קשה". עוד קודם להתמודדות, ריו פרדיננד, מייקל קאריק ו-ווס בראון סיכמו בקבוצה על הארכת חוזה.

כבר בדקה ה-6 שגה השופט רוב סטיילס, כשלא העניק לרוברס בעיטת עונשין מ-11 מטר, לאחר ששוער מנצ'סטר יונייטד תומאש קושצ'אק הכשיל בבירור את ג'ייסון רוברטס. בדקה ה-10 קיבל קרלוס טבז כדור מצוין מוויין רוני, אבל התבלבל ברגליים ולא מצא את השער. יונייטד נשארה רדומה, והעונש הגיע בדקה ה-21. כדור רוחב מצויין משמאל של מורטן גאמסט פדרסן הנורבגי מצא את הרגל של רוקה סנטה קרוז, והפראגוואי המעולה בעט מ-13 מטר כדור חד לפינה הימנית של השער, כשהוא כובש את מספר 20 שלו העונה - 0:1.

בדקה ה-30 ירה דייויד בנטלי כדור אדיר מ-25 מטר, אבל קושצ'אק הדף את הכדור לקרן. בדקה ה-42 בעט מייקל קאריק מזווית קשה כדור מסוכן שהוסט לקרן. ריאן גיגס הגביה את כדור הקרן היישר לראשו של רונאלדו, שסחט הצלה אדירה מבראד פרידל.

במחצית השניה החלה יונייטד להפעיל יותר לחץ בכיוון השוער האמריקאי של בלקבורן, כשבדקה ה-64 הגיעה למצב הטוב ביותר שלה. כריסטיאנו רונאלדו בעט מ-18 מטר כדור אלכסוני מקפץ שהכניע את פרידל אבל לא את הקורה. כעבור 10 דקות פרץ פדרסן משמאל ושלח כדור חד שחלף סמוך לקורה של קושצ'אק.

בדקה ה-79 חדר רוני לרחבה, ספק הוכשל (ההילוך החוזר הראה שכנראה לא הייתה עבירה),, טבז בעט את כדור ההמשך, פרידל הדף וקלט סנטימטרים מקו השער. איזו הזדמנות שהוחמצה לה. כעבור חמש דקות טענה שוב יונייטד לפנדל (הפעם טענה מוצדקת) בעקבות נגיעת יד ברחבה, אולם השופט שוב הורה להמשיך. הלחץ של השדים האדומים גבר, רוני בעט מתוך הרחבה ופרידל שוב היה במקום כדי להדוף מצוין. בדקה ה-87 נגח ג'ון אושיי ושוב - פרידל היה שם כדי להציל.

אלא שהלחץ השתלם לבסוף, כשאיש הקלאץ' הרגיל של יונייטד, טבז, היה במקום כדי לנגוח חזק כדור קרן לרשת. הפעם גם פרידל לא יכול להושיע - 1:1, וזו הייתה גם תוצאת הסיום. עכשיו - הפנים למפגש עם צ'לסי בסטמפורד ברידג'.

ארסנל - רדינג 0:2

לא קצת מאוחר מידי? אחרי שיצאה כמעט סופית ממאבק האליפות, ארסנל נזכרה שצריך לנצח. ההפסד למנצ'סטר יונייטד הוציא את התותחנים מהמאבק, אך כעת הם מנסים להיאחז במקום השלישי בניסיון לא לאבד אותו לטובת ליברפול שנושפת בעורפה.

איצטדיון האמירויות אירח את המפגש המסקרן מול רדינג, שממשיכה במסע ההישרדות שלה, ושמרה על המאזן המעורר כבוד של אפס הפסדים במשחקי הבית. ומנגד, ההפסד של הזברות בכחול-לבן הוא הרביעי ברציפות, בשורה לא מעודדת עבור הקבוצה החלשה, שהתפרקה לה במחצית הראשונה ולא הייתה רחוקה מלסיים את המשחק בתבוסה צורמת.

במשחקו ה-200 של סטיב קופל כמאמנה של רדינג, ארסנל השתלטה על העניינים די מהר ובמהלך חצי השעה הראשונה היא ישבה על השער של האורחת. בדקה ה-30 כדור מצוין של קולו טורה מצא את עמנואל אדבאיור, שחמק מאיברהימה סונקו וכבש ממרכז הרחבה.

שמונה דקות חלפו והתותחנים המשיכו ללחוץ על הגז כשג'ילברטו סילבה קיבל מסירה מקצה הרחבה ובעט ללא שמירה כדור שפגע באנדרה ביקיי ונכנס פנימה. עד סיום המחצית ארסנל לא הפסיקה לאיים על השער של מרקוס האנמן אך ירדה עם יתרון של שני שערים להפסקה.

פולהאם - ליברפול 2:0

ב"הישג" אחד יכולים להתנחם בפולהאם - המארחת רשמה את ההפסד ה-1,000 של הקבוצה מאז מלחמת העולם השנייה. מי הייתה מתאימה מליברפול חובבת הציונים ההיסטוריים, להנחיל לה את המפלה?

האדומים יצאו ממירוץ האליפות מזמן, אבל המשחק היה בשבילם חשוב גם כדי לבסס את מעמדם במקום הרביעי המוביל לליגת האלופות וגם כדי להכין את עצמם למשחק מול צ'לסי בחצי גמר הצ'מפיונס. זה היה ניצחון ליברפולי טיפוסי, שהושג בזכות שער של ג'רמיין פנאנט בדקה ה-17, ומעוד סיומת מוצלחת של פיטר קראוץ', שבדקה ה-70 קיבל אסיסט מפנאנט והרשית מתוך הרחבה - 0:2. יוסי בניון שיחק 90 דקות, פרננדו טורס קיבל מנוחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בולטון מסבכת את התחתית

וויגאן - טוטנהאם 1:1

המארחים ממשיכים להתאושש ולצאת מסבך התחתית, כשהתאוששו משער מוקדם של דמיטאר ברבאטוב (6) ואיזנו מרגלו של אמיל הסקי הותיק בדקה ה-12. טוטנהאם, שלה היה גל הצלחות במהלך העונה, חזרה לשקוע בבינוניות ומתרחקת גם מגביע אופ"א.

מידלסברו - בולטון 1:0

מבחינת התחתית, זוהי ה-תוצאה של השבת. גאווין מק'קאן הבקיע בדקה ה-60 והעניק שלוש נקודות יקרות לוונדררס, שטיפסו אל מעל לקו האדום ושיקעו בתחתית את בירמינגהאם, שתשחק רק מחר בדרבי מול אסטון וילה. השער הובקע לאחר שנגיחה של גארי קאהיל נהדפה על ידי רוס טרנבול, ומק'קאן השתלט על הריקושט וקבע 0:1 לבולטון. תמיר כהן שיחק 45 דקות והוחלף במחצית לאחר שנחתך בפניו.

ווסטהאם - דרבי קאונטי 1:2

לשתי הקבוצות זה היה משחק לפרוטוקול בלבד. לפטישים אין לאן ללכת, ודרבי כבר ירדה. בובי זאמורה הבקיע לווסטהאם בדקה ה-20, טיירון מירס הישווה במפתיע בדקה ה-65 וקרלטון קול כבש את שער הניצחון בדקה ה-77.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully