וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלקה תפנה לפרד רוטן

בגרמניה מדווחים שהקבוצה מגלזנקירשן מוכה לשלם למאמן טוונטה אנסחדה 1.3 מיליון יורו לעונה. ואן דר וארט יקנס ע"י הנהלת המבורג

ההערכות בגרמניה ובהולנד על כך ששאקלה תפנה למאמן טוונטה, פרד רוטן, הולכות וגוברות. בשתי המדינות מאמינים שהקבוצה מגלזנקירשן תפנה למאמן ההולנדי בתחילת השבוע הבא. לרוטן חוזה לעונה נוספת בקבוצה ההולנדית, אבל בחוזהו ישנו סעיף המתיר לו להשתחרר מהקבוצה תמורת 500 אלף יורו.

"בילד" הגרמני מדווח שבשאלקה מאוד רוצים לראות את רוטן עומד על הקווים של הקבוצה ושאם יגיע, שכרו צפוי לעמוד על 1.3 מיליון יורו בעונה. כזכור, שאלקה פיטרה בשבוע שעבר את מאמנה, מירקו סלומקה ומינתה במקומו את יורי מולדר ומייק בוסקנס כמאמנם זמניים. במשחקה הראשון של הקבוצה תחת הצמד, היא הביסה 0:5 את אנרגי קוטבוס.

ואן דר וארט יקנס

קפטן המבורג, רפאל ואן דר וארט, צפוי להיקנס בכ-15 אלף יורו על ידי ראשי המועדון אחרי שמתח ביקורת פומבית על החלטתו של מאמן הקבוצה, הוב סטיבנס, לא לכלול בסגל הקבוצה את וינסנט קומפאני למשחק מול הרטה ברלין ביום שלישי.

"אני לא מבין למה נקטו בצעד הזה", אמר אתמול הקשר ההולנדי, "לא יכול להיות שמוציאים שחקן מהסגל בגלל שהוא שיחק לא טוב. בזמן האחרון כולנו שיחקנו רע. וינסנט הוא שחקן טוב ואנחנו צריכים אותו".

המבורג נמצאת בעיצומה של תקופה רעה וצברה 5 משחקים רצופים ללא ניצחון. קומפאני נמצא בתקופה רעה בעצמו ומאז מות אימו בנובמבר הוא מתקשה לחזור לכושר שהפך אותו לאחד מהבלמים-קשרים אחוריים המבטיחים בעולם.

"דיברנו על מה שקרה", אמר המנהל הספורטיבי של הקבוצה, דידי באיירסדורפר, "רפאל שבר את קוד הכבוד ויקבל קנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully