וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות באימונים מכבי ת"א מנצחת

17.4.2008 / 19:51

לפני החג, קבוצתו של לוין גברה על הפועל פ"ת 1:2 במשחק אימון. נמני יטוס לדר' אמריקה כדי לחפש חיזוק. המגן ברנסטיין שוב על הפרק

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 1:2 את הפועל פתח תקווה במשחק אימון, שנערך בקרית שלום. רביד גזל (בפנדל) ויאניק קאמאנן כבשו לצהובים. בתחילת השבוע הבא, יחלו הצהובים את הכנותיהם לקראת המשחק הביתי מול בני סכנין בשבת. מהמשחק יעדרו המגינים אורי שטרית ויובל שפונגין, שצברו חמישה כרטיסים צהובים כל אחד. את מקומם צפויים למלא רביד גזל באגף ימין וארז מסיקה שמאל.

למרות שהקבוצה לא הבטיחה את הישארותה בליגת העל, ההכנות לקראת העונה הבאה בעיצומן. בקרית שלום קיימת אכזבה עצומה ממספר שחקנים בקבוצה, והנהלת המועדון מחפשת כבר עכשיו מחליפים בתפקידים מסוימים.

במועדון ממתינים לעיתוי הנכון, בכדי להכריז באופן רשמי על מינויו של המאמן רן בן שמעון ועוזרו מרקו בלבול. כמו כן, כבר עתה ברור כי המומחה לפיזיות הצרפתי, טיבריוס דראו, יסיים העונה את תפקידו במועדון. אחת האופציות לתפקיד מאמן הכושר היא יוסי זיגדון, שעבד עם בן שמעון בקרית שמונה ועשוי לשתף עמו פעולה גם במדים הצהובים.

ברשימות העבודה של הנהלת המועדון נמצא החלוץ מאור בוזגלו, שכפי הנראה סיכם את תנאיו בקרית שלום. מגן מכבי נתניה, דדי בן דיין, שלא פוסל חזרה הביתה לקבוצת נעוריו גם הוא על הכוונת וכן החלוץ הארמני איליה יבוריאן, שחתום על חוזה עם בני סכנין.

הג'נרל מנג'ר אבי נמני קיבל לידיו רשימה של שחקני חיזוק זרים כאשר על הפרק הבאת בלם, קשר אחורי וחלוץ בעלי שם. לנמני מספר מועמדים בכירים, והוא צפוי לטוס בקרוב לדרום אמריקה על מנת לצפות בכמה מהם.

במכבי תל אביב ינסו להמשיך את מגמת הבאת השחקנים היהודים מרחבי העולם. שמו של המגן השמאלי האמריקני, ג'ונתן ברנסטיין, שהיה מועמד לחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות האחרון בחודש ינואר, עלה שוב על הפרק. בקבוצה יבדקו את האופציה להנחיתו בישראל לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully