וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נותנים כבוד לבית"ר"

יצחק שום התייחס לתגובות על אירועי טדי: "כשזה מגיע לבית"ר, עושים מזה עניין גדול. האלימות המילולית נגדנו בתקשורת הרבה יותר מסוכנת"

איך יודעים שיצחק שום נהיה בית"רי בנשמה? הוא כבר מתחיל לדבר על קיפוח. מאמן בית"ר ירושלים התראיין היום (חמישי) לתוכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל, והתייחס לעניין פיצוץ המשחק מול מכבי הרצליה באצטדיון טדי.

"אני לא יודע מה התסריט שיהיה, אבל כשזה מגיע לבית"ר ירושלים, עושים מזה עניין גדול", אמר שום, יממה לאחר הניצחון בחצי הגמר על מכבי נתניה, "הדברים האלה קורים בכל שנה ושנה וגם אני הייתי שותף לזה בחו"ל. גם שם, במשחק שאימנתי, המשחק הופסק בדקה ה-85. כמובן שזה עדיין לא בסדר".

שום סיפק הצעה: "שייתנו לנו רדיוס ושהטלוויזיה לא תשדר את המשחקים. יש לי רשימה של לפחות 10 השנים האחרונות של קבוצות שזכו באליפות ונכנסו למגרש, כולל הפועל תל אביב במשחק מול בני יהודה, שם נפצעו שבעה אוהדים והפועל קיבלו שני משחקי רדיוס. ברוב האירועים שהיו, קבוצות קיבלו קנס ולא יותר.

"זה קורה גם בספרד ואיטליה, צריך להילחם נגד זה, אבל לא לצאת מפרופורציות כאשר מדובר בבית"ר. האלימות המילולית בתקשורת נגדנו הרבה יותר מסוכנת. מה עשו השחקנים או האגודה? הם עשו מה שביקשו מהם. המשטרה רצתה 600 שוטרים וקיבלה. כשאירוע כזה מתקשר לבית"ר זה נהפך לביזיון לאומי. בקבוצות אחרות סוגרים שער ביציע והכל נגמר. במקרה האחרון לא הייתה שום אלימות.

"אנחנו מגנים את זה ולא נהנינו מזה. נפגענו, אבל מכאן ולעשות השלכות לגבי כל הליגה, זה מוגזם. לא נותנים את הכבוד הראוי לבית"ר. אנחנו נותנים את התשובה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully