וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן נגד העולם

המאמן המותקף של ולנסיה זכה בגביע והתפנה לתקוף: "הזכייה מוקדשת לכל אלה שסבלו. אם יש למישהו מה להגיד לי, אני בבית"

ולנסיה חוותה אתמול רגע קטן של נחת בעונה עגומה. העטלפים זכו בגביע המלך לאחר ניצחון 1:3 על חטאפה באצטדיון ויסנטה קלדרון במדריד. הייתה זו הזכייה השביעית בהיסטוריה של המועדון והראשונה מזה תשע שנים.

הרבה לחץ השתחרר בולנסיה לאחר המשחק. את העונה הזו, אוהדי ולנסיה ירצו לשכוח. הקבוצה הודחה בשלב ,הבתים של ליגת האלופות, פיטרה מאמן, שחררה שחקנים בכירים בגלל בעיית משמעת, והיא מסובכת בתחתית, במרחק של חמש נקודות מהקו האדום, שישה מחזורים לסיום העונה.

מאמן ולנסיה, ההולנדי רונלד קומאן היה תחת אש בשבוע האחרון, ובספרד נטען שהוא בדרך החוצה. אתמול הוא שחרר קיטור: "אני מקדיש את הזכייה לכל אלה שסבלו במועדון ומחוצה לו", אמר המאמן תוך כדי רמיזה שחיי משפחתו נפגעו בגלל המצב הרע של ולנסיה. קומאן עקץ והוסיף: "אם יש למישהו משהו להגיד לי, אני בבית". ועוד מהמאמן: "המועדון צריך ליהנות ממה שהשגנו כי ולנסיה לא זכתה בגביע תשע שנים".

פרננדו מוריינטס, שכבש את השער השלישי ציין: "הזכייה הגיעה לנו. סיום הקריירה שלי מתקרב ואני לא יודע בכמה תארים עוד אזכה". עם זאת, בולנסיה לא שכחו את המצב הקשה של הקבוצה והנשיא אגוסטין מוררה הודיע כי החגיגות הרשמיות יתקיימו רק לאחר הבטחת ההישארות בליגה.

מנגד חטאפה הפסידה בגמר בפעם השניה הרציפות אבל במועדון לא קיבלו את ההפסד באכזבה גדולה. נשיא חטאפה, אנחל טורס אמר: "הקהל צריך להיות גאה בנו על השנה הגדולה שאנחנו עוברים. הרבה קבוצות היו רוצות להגיע פעמיים ברציפות לגמר הגביע כמונו, בפעם השלישית ניקח את התואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully