וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום, אייזאה

אחרי עוד עונה איומה, בניו יורק מחכים להודעה על פיטורי המאמן. מארק ג'קסון מועמד מוביל להחליפו. בילי קינג עשוי לשמש כג'נרל מנג'ר

בניו יורק נשמו לרווחה. הניקס סיימו עוד עונה זוועתית עם מאזן עלוב של 23 ניצחונות לעומת 59 הפסדים. בכך, השווה המאמן אייזאה תומאס את המאזן הגרוע של הניקס בהיסטוריה אותו השיג לארי בראון לפני שנתיים.

ה"ניו יורק פוסט" מדווח כי היום (חמישי) או לכל המאוחר מחר, צפוי הנשיא דוני וולש להודיע רשמית על פיטוריו של תומאס מתפקיד המאמן. ללא כל ספק, הודעה שאוהדי הניקס כבר לא יכולים לחכות לה.

הלילה הניקס הפסידו באינדיאנה 132:123. וולש, ששימש כמנכ"ל הפייסרס ועבד 24 שנים במועדון, זכה לקריאות עידוד מהקהל בקונסקו פילד האוס. תומאס זכה לשריקות בוז ובדרכו החוצה מהאולם, לחץ את ידי העיתונאים. נפרד לשלום.

בסיום המשחק, התייחס וולש לראשונה לשמות המועמדים להחליף את תומאס. בראשם נמצא שחקן הפייסרס לשעבר, מארק ג'קסון שהתפטר אתמול מתפקידו באחת מרשתות השידור האמריקאיות. וולש: "אהבתי את מארק כשחקן. הוא היה שחקן מאוד מאוד חכם והוא אחד שיוכל להיות מאמן טוב יום אחד", רמז הנשיא. מועמדים נוספים הם: הרב וויליאמס, סקוט סקיילס וריק קרלייל שמועמד גם למשרת המאמן בשיקאגו.

בניו יורק מדווחים כי וולש מחפש גם ג'נרל מנג'ר. מקור בניקס טען כי אחד המועמדים המובילים הוא בילי קינג ששימש בעבר כג'נרל מנג'ר של פילדלפיה. וולש, שעל פי הדיווחים כבר נפגש עם קינג, החמיא לג'נרל מנג'ר בראיון שנתן לאחרונה. מועמד נוסף לתפקיד הוא לארי האריס, ששימש כג'נרל מנג'ר של מילווקי באקס.

למורת רוחם של אוהדי הניקס, אייזאה צפוי להישאר במועדון. ככל הנראה הוא יעבוד עם השחקנים או שישמש כסקאוט. תומאס נשמע מפויס: "דוני הוא תוספת גדולה למועדון. אעשה כל תפקיד שהוא יבקש ממני: אם הוא צריך שאקח ריבאונד, אמסור וכל מה שיתבקש כדי שהניקס יעלו על המסלול הנכון, אין לי בעיה לעשות. אנחנו צריכים לבצע את החזון שלו".

בינתיים, וולש, שהצהיר שיקבל את ההחלטות מהר, צפוי להמשיך לקיים שיחות אישיות עם השחקנים. ההערכה היא שאחת הפעולות הראשונות שיתבצעו בפגרה היא קניית החוזה הענק של סטפון מרבורי ושחרורו מהסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully