וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים נקנס ב-80,000 ליש"ט

גרנט קנס את בלם צ'לסי בגובה של שתי משכורות שבועיות. למפארד ייעדר כנראה מהמשחק נגד אברטון עקב מחלתה של אימו

יממה לאחר שהבלם הישראלי השמיץ את אברהם גרנט בעיתונות האנגלית , החליט מאמן צ'לסי לקנוס את טל בן חיים ב-80 אלף ליש"ט, כך מדווח היום (חמישי) עיתון ה'סאן', שגם הביא את הציטוטים מפיו של הבלם הישראלי. הקנס הוא בגובה משכורת דו שבועית, שזהו העונש הכספי הגדול ביותר שאפשר להטיל על שחקן לפי חוקי הפרמיירליג.

"זה עניין פנימי בתון המועדון, אבל, לדעתי, אם שחקן טעה, אנחנו צריכים להתמודד עם זה בדרך שלנו, בדרך שלי", אמר גרנט לאחר הדברים של בן חיים. כזכור, הבלם אמר אמש (רביעי) דברים קשים על גרנט ואמר בין היתר כי "חתם במועדון בגלל ז'וזה מוריניו שהביאו" וכן כי "אם היה יודע שגרנט יהיה המנג'ר, היה חותם בקבוצה אחרת". עוד אמר בן חיים כי "הוא ידע ששום דבר טוב לא יצא ממינויו של גרנט לצ'לסי".

על דבריו של בן חיים, שאמר שמוריניו הבטיח לו מקום בהרכב, אמר גרנט: "אני לא חושב שז'וזה הבטיח לבן חיים לשחק לפני ג'ון טרי, ריקרדו קרבאליו או אלכס".

הערב מחכה לגרנט ולחניכיו התמודדות לא קלה נגד אברטון בגודיסון פארק. שלושה ימים לאחר שקבוצתו סיימה בתיקו 1:1 נגד וויגאן, וסיכויי האליפות שלה דעכו מאוד, חייבים המיליונרים לנצח את הטופיס, ולקוות למעידה של מנצ'סטר יונייטד באיווד פארק נגד בלקבורן. גרנט יחסר ככל הנראה את הקשר פרנק למפארד, שגם לא שיחק נגד וויגאן. הקשר ייעדר כיוון שאימו סובלת מדלקת ריאות ושוכבת בבית חולים. גרנט אמר על כך: "כדורגל זה דבר חשוב, אבל לעיתים יש דברים שיותר חשובים מזה. אני מבין אותו".

קאפלו מזהיר (עוזי דן, "הארץ")

עוד ברחבי הממלכה: פאביו קאפלו, מאמן אנגליה, הזהיר כי שחקנים שלא יגיעו למשחקי ידידות יסכנו את המשך דרכם בנבחרת. אנגליה תקיים ב-28 במאי משחק ידידות בוומבלי מול ארצות הברית ותסע אחר כך למפגש עם טרינידד ב-1 ביוני. "מי שלא רוצה לשחק עבור אנגליה בידידות, שיישאר בבית, כי הוא לא יוזמן גם למשחקים רשמיים", אמר קאפלו בתגובה לטענה כי יש שחקנים שמעדיפים לצאת לחופשת הקיץ.

קאפלו גם רמז כי וויין רוני יהיה הקפטן העתידי הקבוע של אנגליה, אולם מתח עליו ביקורת מרומזת ואמר: "הוא מנהיג, הוא נותן דוגמה על המגרש, אבל הוא צריך לתת יותר מעצמו ולהבקיע יותר שערים בנבחרת".


* הארי רדנאפ, מנג'ר פורטסמות', פתח בהליך משפטי נגד משטרת לונדון בעקבות מעצרו בנובמבר בחשד למעורבות בפרשיית השחיתות בכדורגל האנגלי. רדנאפ לא הגיב על הידיעה, אולם בעבר טען שנעצר רק בגלל "הפרופיל התקשורתי הגבוה" שלו.

בניטס: "התפוקה של בניון יפה, ועוד תגדל"

"יוסי בניון הביא את המפנה מול בלקבורן. יש לו חוכמת משחק ואני מרוצה ממנו מאוד", אמר רפא בניטס לאתר הרשמי של ליוורפול. "הוא יוצר מהלכים חכמים וכמובן לפעמים גם מבקיע".

בניטס שיבח את בניון על מספר כיבושיו. "עשרה שערים זאת כמות יפה לקשר, אבל אני מאמין שהתפוקה שלו עוד תגדל עד סיום העונה", אמר המנג'ר, והוסיף כי הישראלי ממעט לפתוח בהרכב לאחרונה גם בגלל סוג היריבות: "נגד קבוצות שמתגוננות צריך קשר יצירתי ובניון הוא כזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully