וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטי רחוק, רומא קרובה

הג’ילארוסי עשו צעד לגמר הגביע עם 0:1 על קטאניה במשחק הראשון בחצי הגמר בזכות פצצה מ-30 מטר של הקפטן. אינטר-לאציו 0:0

משחקי חצי גמר הגביע האיטלקי נפתחו הערב (רביעי), כששתי הפיינליסטיות מהעונה שעברה, שגם חולקות בשנתיים האחרונות באופן קבוע את שני המקומות הראשונים בליגה, התפנו לחזור למקומן הטבעי בגמר גם השנה. רומא עשתה את העבודה שלה עם 0:1 ביתי על קטאניה שנתן לה מקדמה לקראת הגומלין בסיציליה, מאוחר יותר נפגשו בחצי הגמר השני אינטר ולאציו, וסיימו ב-0:0 בסן סירו.

רומא - קטאניה 0:1

קטאניה עסוקה בימים אלה הרבה יותר במאבקי התחתית, ולשם כך מינתה את וולטר זנגה לפני כשבועיים, אבל הקבוצה הסיציליאנית לא ויתרה גם על ההזדמנות להעפיל לגמר הגביע. הרומאים לעומת זאת, שלטו במשחק לחלוטין למרות שעלו עם הרכב משני, ושער נהדר של פרנצ'סקו טוטי בבעיטה חזקה מ-30 מטר בדקה ה-47 הכריעה את המשחק.

אינטר - לאציו 0:0

אחרי ההדחה מליגת האלופות, רוברטו מאנצ'יני מנסה להניף איזה גביע, וכמה שיותר מהר. הסקודטו עוד לא הובטח, ובאינטר חולמים העונה על דאבל, אך לאחר המשחק הראשון בין השתיים הדרך עוד נראית ארוכה. בשלוש השנים האחרונות זכו הנראזורי פעמיים בגביע, ועתה הם מקווים לפגוש את רומא בגמר, ולנקום בה על זכייתה בגביע אשתקד.

אלא שהמפגש הראשון מבין שניים בין שתי הקבוצות הסתיים ללא שערים, וההכרעה תעבור לאולימפיקו, כשבאינטר מקווים שעד אז זלטאן איברהימוביץ' יהיה כשיר.

יובה ניצחה והתבססה במקום השלישי

במקביל לחגיגת משחקי הגביע באיטליה, הושלם משחקה של יובנטוס מהמחזור ה-31, שניצחה את פארמה 0:3 וביססה את עצמה במקום השלישי בליגה. הגברת הזקנה, שהגיעה אחרי ניצחון ענק על מילאן 2:3, סיבכה עוד יותר את פארמה בתחתית, וזו רחוקה רק נקודה אחת מהקו האדום.

דויד טרזגה (16), רפאל פלאדינו (30) וסטפנו מורונה (77, עצמי) תרמו את השערים לניצחון החשוב, כאשר נותרו עוד חמישה מחזורים בלבד לסיום העונה. פרננדו קאוטו מפארמה הורחק בדקה ה-78.

אייאקס דחתה את החגיגות של איינדהובן, בורדו הופתעה

עדיין שום דבר לא גמור בליגה ההולנדית ואיינדהובן תצטרך להמתין בסבלנות למחזור האחרון כדי להכריע את המאבק על האליפות, אחרי שאייאקס, שדולקת אחריה, ניצחה 1:2 את כרוניגן ושמרה על פער שלוש נקודות.

במחזור האחרון פ.ס.ו., שמוליכה את הטבלה עם 69 נקודות, תתארח אצל ויטסה ארנהיים של חיים מגרלשוילי, בעוד אייאקס תארח את הראקלס. שני המשחקים יערכו ביום ראשון הקרוב. כזכור, המשחק בין אייאקס לכרוניגן הופסק ביום ראשון האחרון אחרי שאוהדים שרפו נייר ביציעים וגרמו ללמעלה מ-20 אוהדים לסבול משאיפת עשן.

ראמוס ליגנדרן כבש את שער היתרון לאייאקס בדקה ה-18 לפני שמתיאס קאייס הארגנטיני הישווה לקראת סיום המחצית. דניס רומנדאל בישל ללואיס סוארז את שער הניצחון בדקה ה-66 שהשאיר את אייאקס בחיים.

* משחקי רבע גמר הגביע הצרפתי נמשכו היום עם שני משחקים, כאשר בורדו, שניסתה במחזורים האחרונים לאיים על ליון בצמרת הטבלה, כשלה גם בגביע והודחה בפנדלים 4:3 מול סדאן, אחרי 0:0 בתום 120 דקות. פאריס סן ז'רמן ניצחה 0:1 את כארקפאו משער של פדרו פאולטה בדקה ה-76. בכך מצטרפות סדאן ופ.ס.ז' לאמיין וליון, שהבטיחו את עלייתן כבר אתמול לחצי הגמר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הדרבי החם בעולם נצבע בירוק

היריבות הגדולה ביותר בעולם הכדורגל התחדשה הערב, כשריינג'רס וסלטיק נפגשו לדרבי אולד פירם לוהט בסלטיק פארק במשחק השלמה במחזור ה-21 בליגה הסקוטית, בו ניצחה סלטיק 1:2 וצימקה את הפער מריינג'רס בצמרת הטבלה לנקודה בודדת, למרות שהכחולים עדיין מחזיקים בשני משחקים חסרים לעומת יריביהם.

שונסוקה נקאמורה היפני העלה את הקתולים ליתרון בדקה ה-20 בבעיטה נפלאה, אבל נאצ'ו נובו איזן בדקה ה-55 בשער משלו. העסק התחמם בדקה ה-70 כשקרלוס קואלר הורחק כשהכשיל את נקאמורה בדרכו לשער נוסף, אבל שוער ריינג'רס אלן מקגרגור עצר את הפנדל של סקוט מקדונלד. אבל בדקה ה-93 הקהל הירוק זינק לשמיים כשההולנדי בעל השם הכביר יאן ונחור אוף הסלינק כבש את שער הניצחון.

* גנט של גיל ורמוט, שהעפילה אמש לגמר הגביע הבלגי, תפגוש שם את אנדרלכט, שסיימה הערב ב-1:1 את משחקה מול בירשחוט, אך ניצלה ניצחון של 0:1 מהמשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully