וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: ג'ינו לא הצליח לעזור לדרוקר

אוסטנד עשתה את העבודה עם 57:84 על פפינסטר, אבל נשארה שניה אחרי הניצחון של ברי 64:79 על לובן. ניצחונות לאולימפיאקוס ופנאתינייקוס

המחזור ה-30 בליגה הבלגית נערך הערב (רביעי), ושני המאמנים הישראלים המייצגים אותנו בליגה המשיכו כל אחד בדרכו. שרון דרוקר ואוסטנד ניצחו בקלות את פפינסטר 57:84, ויעקב ג'ינו ולובן הפסידו 79:64 לברי.

אוסטנד, שדורגה שניה אחרי ברי ערב המחזור, טיילה מול פפינסטר מהתחתית כבר מהפתיחה וסגרו את הרבע הראשון עם 9:25 מוחץ. בהמשך הורידה קבוצתו של דרוקר הילוך, אבל שמרה על פער דו ספרתי בטוח עד הסיום. צ'אק דייויס קלע 20 למנצחים, דימיטרי יורסן הוביל את המפסידים עם 18.

ג'ינו, שטרוד במאבקי תחתית עם לובן שלו, היה יכול לסייע לדרוקר לחזור למקום הראשון עם ניצחון על ברי, אבל חניכיו הרימו ידיים אחרי שלושה רבעים צמודים, בהם לא עלה יתרונה של ברי על שבע נקודות, ובסיום ברחה מוליכת הטבלה לפער גדול. דורון פרקינס בלט עם 26 למנצחים, רון לואיס הוביל את לובן עם 25, ואיציק אוחנון היה חלש עם ארבע נקודות בלבד ב-35 דקות, באחוז נורא מהשדה (2 מ-10).

פנאתינייקוס ואולימפיאקוס ממשיכות לשייט

שתי הגדולות של הכדורסל היווני, פנאתינייקוס ואולימפיאקוס, צלחו הערב (רביעי) את משחקי המחזור ה-24 בליגה המקומית. שחקניו של ז'ליקו אובראדוביץ' ניצחו בביתם את פאניוניוס 74:84. הירוקים פתחו פער דו ספרתי כבר בתום הרבע הראשון ולא שמטו אותו עד לסיום, בזכות 28 נקודותיו של שארונס יאסיקביצ'יוס. מייק באטיסט הוסיף 11.

האדומים מפיראוס פגשו בהיכל השלום והאחווה את א.א.ל לאריסה, והביסו אותה 52:84. לאחר יתרון 12 במחצית (25:37), שחקניו של פנאיוטיס ינאקיס לחצו על דוושת הגז, ונעזרו ב-14 נקודותיו של ואסידופולוס. סופוקליס שחורציאניטיס, יאקובוס צאקאלידיס ויואניס בורוסיס קלעו 11 כל אחד.

צמרת הליגה היוונית:
1. פנאתינייקוס (3:20)
2. אולימפיאקוס (4:19)
3. אריס סלוניקי (8:16)
4. פאנלינוס (10:14)

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully