וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ניצחה 0:1 את אברטון

רגע לפני שהם פוגשים את ליברפול בחצי גמר ליגת האלופות, ניצחו אברהם גרנט וצ'לסי 0:1 את אברטון, והשאירו את תקוות האליפות בחיים

אברהם היה כאן. אם אתם לא מאמינים, הנה כרטיס הביקור שלו: צ'לסי, שעדיין נאבקת כדי להישאר במאבק האליפות אחרי מנצ'סטר יונייטד, שוב לא הרשימה, אבל הצליחה לנצח 0:1 קטן באברטון. גרנט עצמו ספג לא מעט ביקורות על צורת המשחק של קבוצתו, אבל אם לשפוט מהמשחק הערב (חמישי), הרי שאם ישנה בעיה בצ'לסי, היא בעיקר בחוסר ההתלהבות של השחקנים. צ'לסי נעלמה ברוב שלבי המשחק, ומלבד מספר הזדמנויות בודדות, שאחת מהן הסב מייקל אסיין לשער, הרי שהיא כמעט ולא הופיעה למשחק. יכולת חלשה כל כך ביום שלישי הבא מול הקבוצה הבכירה יותר מליברפול, וגם התואר האירופאי יהיה בסכנה.

המשחק נפתח בקצב טוב, ובדקה ה-15 היתה דווקא אברטון קרובה להבקיע, כשמנואל פרננדס שלח בעיטה חופשית מ-25 מטרים, שהטעתה את צ'ך וכמעט נכנסה, אבל השוער הצ'כי הדף מצויין. צ'לסי נראתה רדומה, אך בדקה ה-41 מצאו שחקניו של גרנט את הרשת, לאחר מבצע קבוצתי נאה. קאלו התחיל בהתקפה, שלח כדור מצויין לשון רייט פיליפס, שהעביר למייקל אסיין ברחבה, ומול השוער לא התקשה אסיין, והעלה את צ'לסי ל-0:1.

במחצית השניה לקחה צ'לסי צעד אחורה והורידה הילוך, ואברטון ניצלה זאת כדי לתקוף ולחפש את השיוויון. בדקה ה-65 היא שוב היתה קרובה, כשפרננדס שוב שלח בעיטה חופשית נהדרת שהכניעה את צ'ך, אבל הפעם הכדור עבר סנטימטרים מהעמוד. עד לסיום המשיכו הכחולים לתקוף את שער היריבה, אך ככל שעברו הדקות נראה היה שגם הם איבדו מההתלהבות, וצ'לסי ניצלה זאת כדי לקחת את הנקודות ולהישאר צמודה לשדים האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully