וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורונאלדו הברזילאי מתכנן קאמבק

הפיזיותרפיסט המטפל בחלוץ הפצוע משוכנע כי הוא יחזור לשחק עד נובמבר. מילאן מפתה את שחקני בארסה, יובה את שחקני ריאל מדריד

האם רונאלדו בדרך חזרה למגרשים? הפיזיותרפיסט שמטפל בחלוץ הברזילאי משוכנע שבחודש נובמבר הוא יוכל לשוב אל הדשא. כזכור, בחודש פברואר נפצע רונאלדו בברכו במשחק הליגה של מילאן מול ליבורנו, נותח בפריז, וההערכות היו כי ייתכן והוא סיים את הקריירה.

על פי הדיווחים האחרונים, תהליך השיקום של רונאלדו מצליח מאוד והוא צפוי למגרשים לפני חודש נובמבר. "העבודה היומיומית שלנו חולקה לשני חלקים", אמר הפיזיותרפיסט של החלוץ, ברונו מציוטי. "הוא מטופל בקליניקה בבקרים, ועובד בבית אחר הצהריים. הוא לא נח כל השבוע".

מציוטי העריך שרונאלדו יחל באימוני ריצה ואופניים תוך מספר שבועות. "בחודש יולי הוא ייכנס לשלב האחרון של ההחלמה והוא צפוי לחזור לשחק עד נובמבר. איך שדברים נראים, יכול להיות שזה יקרה עוד קודם. הבדיקות שלו מעודדות מאוד".

ועוד ממילאן. עסקת העברתו של רונאלדיניו מברצלונה, שסוכמה בשבוע שעבר, פתחה לרוסונרי את התיאבון. ה"אס" הספרדי מדווח כי במילאן מעוניינים לצרף גם את רפאל מרקז, ג'יאנלוקה זמברוטה ודקו. על פי הדיווחים בספרד, ברצלונה לא צפויה להתנגד לשחרור השלושה.

יובנטוס רוצה לבצע משלוח ממדריד לטורינו

יובנטוס רוצה לעונה הבאה את שני שחקניה של ריאל מדריד, גונזלו היגואין ומאחמדו דיארה. מספר באי כוח בכירים מהגברת הזקנה הגיעו בשבוע החולף לבירה הספרדית, נפגשו עם המנהל הטכני של אלופת ספרד, פרדראג מיאטוביץ', ודנו עימו בהעברתם של החלוץ הארגנטינאי והקשר ממאלי.

העניין של הזברות בהיגואין הוא לא חדש. הגברת הזקנה כבר הביעה התעניינות בו בעבר. פז'ה מעדיף שלא לעשות צעדים ללא הוראה ממאמן הקבוצה ברנד שוסטר ומחכה לשמוע את דעתו בנוגע לשניים. נראה כי אם שוסטר ייתן את אישורו לשחרר את צמד השחקנים, הרי שבעונה הבאה הם יבעטו בטורינו. שם נוסף שעלה בשיחות בין שני המועדונים הוא של ההולנדי של ריאל, רויסטון דרנטה.

גונזלו היגואין הגיע באמצע העונה שעברה לריאל מדריד מקבוצת ריבר פלייט הארגנטינאית והיה שותף לזכייתה ההירואית באליפות עם מספר כיבושים. מאחמדו דיארה, שהגיע בתחילת עונת 2006/7 מליון, שיחק בעונה שעברה 41 משחקים וכבש ארבעה שערים. העונה, גם בגלל אליפות אפריקה בה נטל חלק וגם לאור היכולת הטובה שהציג פרננדו גאגו, מיעט הקשר ממאלי לשחק, באופן יחסי.

* טורינו פיטרה היום (רביעי) את מאמנה וולטר נובלינו ומינתה במקומו את המנג'ר הקודם של הקבוצה, ג'יאני דה ביאסי, לו זו תהיה קדנצייה שלישית בקבוצה בשלוש השנים האחרונות. דה ביאסי אימן את קבוצת לבנטה, המדורגת במקום האחרון בספרד ועומדת לרדת לליגת המשנה. נובלינו הוא המאמן ה-13 במספר שעוזב העונה קבוצה בסריה A.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully