וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם דרק רוז הולך ל-NBA

הרכז הנהדר שהוביל את ממפיס לגמר טורניר המכללות ייצא לדראפט, שם יתמודד עם מייקל ביזלי על הבחירה הראשונה. רוז: "זה הזמן הנכון"

דרק רוז גנז הלילה (בין שלישי לרביעי) את התקוות הקלושות של אוהדי ממפיס והכריז רשמית על כוונתו להירשם לדראפט ולעזוב את המכללה אחרי שנה אחת בלבד. במהלך שהותו הקצרה בקולג' הפך רוז לאחד הרכזים הטובים ביבשת, והוביל את הטייגרס לעונה חלומית בה רשמו מאזן כללי של 38 ניצחונות לעומת שני הפסדים בלבד, ונעצרו רק בגמר טורניר המכללות מול קנזס.

רוז, 1.94 מ' על 90 ק"ג, נחשב עוד מימיו בתיכון לאחד מרכזי העתיד של ה-NBA, והשנה המוצלחת שלו במכללות בה העמיד ממוצעים של 14.9 נקודות, 4.7 אסיסטים ו-4.5 ריבאונדים למשחק, הזניקה משמעותית את מניות הדראפט שלו, וכרגע הוא נחשב יחד עם מייקל ביזלי לאחד משני המועמדים לבחירה הראשונה בערב הדראפט ב-26 ביוני.

"זה לא צעד שלקחתי בפזיזות", אמר רוז בהודעתו. "למרות שמאז ומתמיד חלמתי לשחק ב-NBA. לאחר ששקלתי את כל האפשרויות בהן בורכתי, הגעתי למסקנה שזה הזמן הנכון להמשיך לרמה הבאה. החרטה היחידה שלי היא שלא זכיתי עם ממפיס באליפות המכללות".

מאמנו במכללה, ג'ון קאליפרי, לא הופתע מההחלטה: "דרק הוא אחד השחקנים הגדולים שאימנתי אי פעם", הוא אמר. "אבל חשוב מכך, הוא אחד החברים לקבוצה הטובים ביותר שראיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully