וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוניס: "לא נוותר על בלצ'ר בקלות"

16.4.2008 / 12:44

קוקי בלצ'ר עבר ניתוח בעקבות הקרע בגיד אכילס, שבעקבותיו גמר את העונה. השחקן מחזיק בחוזה לעונה נוספת ובקבוצה ירצו לממשו

קוקי בלצ'ר, שחקנה הזר של בני השרון, עבר הבוקר (רביעי) ניתוח בבית החולים "מאיר" בכפר סבא בעקבות הפציעה שעבר במשחק ההפסד ביום שני, מול הפועל חולון. כזכור, באמצע הרבע השלישי במשחק מול חולון נפל בלצ'ר רע על רגלו וכתוצאה מכך נגרם לו קרע בגיד אכילס שבעקבותיו גמר את העונה. בבדיקה שנערכה לו אתמול על ידי ד"ר עומר מי-דן הוחלט כי יש לנתח את בלצ'ר וכבר הבוקר הוא עבר את הניתוח. תקופת ההתאוששות הצפויה לבלצ'ר היא כשלושה חודשים ולאחריה ינסה לחזור לפעילות סדירה.

בלצ'ר, שלו זו עונה שלישית בבני השרון, מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה, ובבני השרון ככל הנראה יממשו את החוזה עליו. "מה שחשוב כרגע הוא ההתאוששות של קוקי", אמר היום יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס, "הוא אהוב ורצוי במערכת ולא נוותר עליו בקלות, בתקווה כמובן שיהיה בריא, זה מה שאנחנו מקווים ורוצים".

לבלצ'ר זו פציעה שניה קשה בקדנציה שלו בבני השרון, לאחר שבמחזור השלישי בעונת 2005/6 סבל משבר כפול בזרוע ידו לאחר נפילה קשה. בעקבות הפציעה היה סימן שאלה גדול בעקבות המשך הקריירה של בלצ'ר אך בסופו של דבר הוא חזר בעונה לאחר מכן לבני השרון. העונה צבר בלצ'ר 12.9 נקודות למשחק, והוביל את בני השרון אל צמרת ליגת העל, כולל שלוש ניצחונות על מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully