וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו לריאל? זה בלתי אפשרי"

פרדראג מיאטוביץ' יודע שיהיה קשה להביא את הכוכב לברנבאו, רונאלדו מאשר: "טוב לי במנצ'סטר". מתערער מעמדו של אריקסון בסיטי

הספקולציות על מעבר אפשרי לריאל מדריד יצאו לכריסטיאנו רונאלדו מכל החורים, ולשם שינוי, הפעם גם מהפה. "לא אכפת שהעולם מדבר עלי ועל העתיד שלי. אמרתי את זה אלף פעם - טוב לי במנצ'סטר", אמר כוכב היונייטד.

הסופרסטאר הפורטוגלי לא הכחיש בעבר את רצונו לשחק בעתיד במועדון הפאר הספרדי, אך הבהיר: "אני בכושר הכי טוב בחיי, אז זה מעצבן לקרוא ספקולציות לגבי העתיד. אני משתדל לא לבזבז על זה אנרגיה". עוד לפני ההתבטאות של הקשר הפורטוגלי, הבין פרדראג מיאטוביץ', המנהל הספורטיבי של ריאל, שהסיכויים להחתים את הכוכב קלושים. "כרגע זה בלתי אפשרי להחתים את רונאלדו". באותה הזדמנות, הכחיש הסרבי שנפגש עם עוזר מאמן היונייטד, קרלוס קיירוש, בנושא.

אריקסון בדרך הביתה?

בקבוצה השניה לעיר מנצ'סטר, מעמדו של סוון גוראן אריקסון, מאמנה השבדי של הסיטי, מתערער. הבעלים של המועדון, טקסין שינווטרה התאילנדי, אמר היום (רביעי) לעיתונאים בדובאי: "אני לא מרוצה מיכולת הקבוצה בחצי השני של העונה".

לאחר שפתחו בצורה מפתיעה את העונה, החניכים של אריקסון סבלו מיכולת נוראית מאז תחילת השנה האזרחית. שלושה ניצחונות ב-15 משחקים, בצוותא עם הדחה בגביע האנגלי לשפילד יונייטד, הופכות את אופציית הישארותו של אריקסון, שהובא לקבוצה בקול תרועה בתחילת העונה, לקלושה.

המאמן השבדי המעוטר הגיע לסיטי במטרה להביא את המועדון לאירופה, ואולי אף לערער את ההגמוניה האדומה בעיר, אך הסיטי יושבים כיום במקום השמיני בליגה המקומית, בעוד היריבה המושבעת נמצאת על הדרך הבטוחה לעוד אליפות. באשר לשמועות על מינויו האפשרי של לואיס פליפה סקולרי כמחליף פוטנציאלי, הבהיר שינווטרה שהחלטות יתקבלו רק בסיום העונה.

19 שנה לאסון הילסבורו

באנגליה ציינו אתמול (שלישי) 19 שנה לאסון הילסבורו בו מצאו את מותם 96 אוהדי ליברפול. ב-15 באפריל 1989, התמודדו ליברפול ונוטינגהאם פורסט בחצי גמר הגביע האנגלי באצטדיון הילסבורו שבעיר שפילד. דוחק בכניסה לאצטדיון הביא לנהירתם של כ-5,000 אוהדים אל מנהרה שהובילה ליציעים. בעקבות הלחץ, נמחצו אוהדים כלפי גדרות הברזל הגדולים שהפרידו בין היציע לכר הדשא. כתוצאה מכך, 96 אוהדים נהרגו ו-766 נפצעו. לאחר האירוע הוקמה ועדת חקירה בראשות הלורד טיילור ששינתה את פני הכדורגל באנגליה.

אתמול נערך טקס הזיכרון השנתי באצטדיון אנפילד בנוכחות ראשי ליברפול והמנג'ר הנוכחי רפא בניטז. 6,000 אוהדי כדורגל הגיעו לחלוק כבוד, ביניהם גם אוהדי אברטון. בטקס הוקראו שמות 96 ההרוגים וכן פסוקים מהתנ"ך לזכרם של ההרוגים.

הטקס מאורגן מדי שנה על ידי קבוצת התמיכה של נפגעי הילסבורו. נשיא הקבוצה, פיל האמונד, ששכל את בנו באסון, הודיע כי בשנה הבאה, ביום הזיכרון ה-20 לאסון, ייערך משחק ראווה בין כוכבי עבר של ליברפול לבין סלטיק של שנת 1989. קני דלגליש ואיאן ראש, אגדות הכדורגל של ליברפול, הבטיחו את השתתפותם במשחק. המשחק הראשון של ליברפול לאחר האסון היה מול סלטיק ולכן החליטו המארגנים לקיים את משחק הזיכרון, שיתקיים באנפילד, מול הקבוצה הסקוטית.

האמונד ביקר את התנהגות המשטרה במשחקים אירופאיים והביע דאגה: "אוהדים בכל אירופה, ובמיוחד באיטליה, מקבלים יחס רע מהמשטרה. אסון הילסבורו הוא תזכורת איומה לכך שאוהדים קיבלו יחס של פושעים במגרשים בשנות השמונים. אופ"א חייבת ללמוד את הלקח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully