וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסול: "זה לא נגמר כאן"

הלייקרס הבטיחו את ראשות המערב ופאו גאסול מפתח תיאבון לקראת הפלייאוף. קובי: "במערב, כל קבוצה שנפגוש היא קשה"

"אמרתי לשחקנים לחגוג וליהנות במשך יומיים. אחר כך אנחנו חוזרים לעניינים", כך אמר פיל ג'קסון, מאמן הלוס אנג'לס לייקרס, לאחר הניצחון 101:124 על סקרמנטו קינגס, ניצחון שהבטיח ללייקרס את המקום הראשון במערב.

הלייקרס יפתחו את הפלייאוף ככל הנראה ביום ראשון, במשחק מול דנבר או דאלאס. ביום האחרון של הליגה הסדירה, הנאגטס יפגשו את ממפיס ודאלאס תשחק מול ניו אורלינס. ניצחון של דנבר והפסד של דאלאס יעלה את הנאגטס למקום השביעי במערב, ויסדר לקובי וחבורתו מפגש מול המאבריקס של דירק נוביצקי. "מול מי שנשחק, תהיה לנו הרבה עבודה. במערב, כל קבוצה שתפגוש היא קשה", אמר בריאנט שקלע הלילה 20 נקודות.

הלייקרס סיימו את העונה בסטייל עם שמונה ניצחונות מתשעה משחקים כולל ארבעה ברציפות. "הכל עניין של מומנטום, אנחנו משחקים את הכדורסל שלנו והגענו לפלייאוף בדיוק בדרך שרצינו", הוסיף בריאנט.

כזכור, בקיץ דרש בריאנט טרייד מהלייקרס כדי לעבור לקבוצה שמתמודדת על האליפות. אמש הודה שלא האמין שהלייקרס תזכה בראשות המערב: "היה שינוי מדהים בקבוצה. אנחנו מרגישים טוב, מתרגשים וגאים אחד בשני אבל יש לנו עוד הרבה עבודה".

הספרדי פאו גאסול הצטיין הערב עם 22 נקודות ו-9 מ-11 מהשדה, מעולם לא ניצח משחק בפלייאוף. "אני לא חושב על העבר אלא מתרכז במה שיש לנו וזוהי הזדמנות לעשות משהו גדול. זה לא נגמר כאן". גם מאמן הקינגס, רג'י תיאוס פירגן: "הלייקרס קבוצת כדורסל אדירה. יש להם פוטנציאל ללכת עד הסוף".

ובמקום השני

ובניו אורלינס, ההורנטס הביסו 92:114 את הלוס אנג'לס קליפרס וזכו, לראשונה בהיסטוריה של המועדון, באליפות הבית הדרום מערבי. ההורנטס יסיימו בוודאות במקום השני במערב וגם הם מחכים לראות מי תסיים שביעית, דאלאס או דנבר. "אף אחד לא האמין שנגיע לפלייאוף", אמר הסנטר טייסון צ'נדלר. "אנחנו אחת הקבוצות הטובות במערב והעובדה שזכינו באליפות הבית החזק בליגה, אומרת משהו על הכדורסל שלנו".

גם בדטרויט היו מרוצים הלילה. הפיסטונס גברו על מינסוטה 103:115 ועלו למאזן של 23:58, השני הכי טוב בהיסטוריה של המועדון. הנתון הזה אומר שלפיסטונס יהיה יתרון ביתיות מול כל קבוצה בפלייאוף, למעט בוסטון סלטיקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully