וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אס"א ת"א זכתה בגמר גביע המדינה בכדוריד

אס"א ת"א גברה 25:26 על מכבי ראשון לציון בגמר גביע המדינה, ונקמה בה על ההפסד מהשנה שעברה. הפועל ראשל"צ זכתה בנשים

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

מזל טוב לאס"א תל אביב. הקבוצה של אולג בוטנקו זכתה היום (רביעי) בגביע המדינה, לאחר שגברה 25:26 על מכבי ראשון לציון בגמר דרמטי. שער הניצחון, שהובקע עשר שניות לסיום, סיים את הבצורת של אס"א והביא לה תואר ראשון אחרי ארבע שנים, ועצר את הרצף של מכבי ראשון לציון, שזכתה בחמישה תארים רצופים. עד היום.

ערב מרתק בפתח תקוה

הקהל שהגיע לאולם בפתח תקוה נהנה ממשחק כדוריד מותח ומעניין. אומנם לא ברמה גבוהה במיוחד, אבל קשוח ואינטנסיבי. היה זה שחזור הגמר של העונה שעברה, אז אס"א שמטה יתרון של עשרה שערים. השנה אס"א כבר הפסידה למכבי ראשל"צ בשלושת המפגשים הראשונים ודי בקלות, אבל היום הכל התחבר. ביום שישי שתי הקבוצות יחלו סדרה קשה בחצי גמר הפלייאוף, ויהיה מעניין.

במשחק מוקדם היו אלה בנות הפועל ראשון לציון שזכו בגביע המדינה לנשים, אחרי שגברו 17:18 על הפועל פתח תקוה במשחק דרמטי. שער הניצחון הובקע בשנייה אחרונה של המשחק, כששלי שפיר כבשה כדור מ-9 מטרים בזריקה האחרונה של המשחק והבטיחה גביע ראשון לקבוצה מאז 1995.

מהלך המשחק

מכבי ראשון פתחה חזק את המשחק, ועלתה ל-0:3 תוך 4 דקות. אס"א לא נשברה ובעזרת יכולת טובה של אברמוביץ' בהתקפה השוותה ל-3:3 ואף השלימה מהפך ועלתה ל-4:5. ההגנה של האלופה המשיכה להיות חדירה, אבל מאדיץ' שמר על קבוצתו בתמונה.

מטלון הריץ את הצהובים למתפרצות, וארבעה שערים ברציפות ועלו אותם ל-7:9. יואב נאמן חגג בפינה והעלה ל-8:12, אבל הכחולים הצליחו למחוק את הפער וירדו למחצית בשוויון 12:12.

המחצית השנייה נפתחה עם אותה אינטנסיביות של הראשונה, כששתי הקבוצות ממשיכות להרביץ בהגנה ונשארות צמודות. ראשון עלתה ל-16:18 אחרי שער של ישועה, אבל ההרחקה של סטראט (שיצא בצורה מסוכנת) עצרה את המומנטום של האלופה. אס"א ניצלה את היתרון המספרי והשלימה מהפך כשעלתה ל-18:20.

חמש דקות לסיום התפתחה מהומה גדולה בין שחקני שתי הקבוצות, לאחר שהמעסה של אס"א התעמת עם ג'ו מתתיה, שהורחק. שתי הקבוצות שיחקו עם ארביה שחקני שדה בלבד, ומנדיץ' צימק ל-23:24. מטלון החטיא עוד פנדל (רק 1 מ-4), ומכבי הרגישה את זה בורח. בשוויון 25:25 יצאה אס"א להתקפה אחרונה, ושער עשר שניות לסיום של איציק חליפי העניק לה את הניצחון.

הבקיעו למכבי ראשון לציון: אורוס מנדיץ' 7 שערים, יואב נאמן 5, תום מטלון וגל אברהם - 4 כל אחד, דובי ישועה 2, אריאל רוזנטל וג'ו מתתיה 1 כל אחד.

הבקיעו לאס"א תל אביב: מישה צ'אפ 9 שערים, איציק חליפי ואלכס זדיץ' 4 כל אחד, דן מירקוס ושיר טוראל - 3 כל אחד, עמיר שור 2, ערן אברמוביץ' 1.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מאור: "לא הגיע לנו, הגיע להם, הצדק נעשה"

המאמן המנצח, אולג בוטנקו, נראה שליו בסיום. "אני כולי רוקד בפנים, אין לי מילים פשוט", אמר בוטנקו, "אמרתי שהכל בפנים רותח אצלנו, וכל היכולת הטובה הזאת חייבת לצאת מתישהו, לכולם ברור שאנחנו קבוצה טובה. בתקופה האחרונה הרגשנו שזה קורה, אז הנה זה קרה. בחצי גמר הפלייאוף זה יהיה משהו אחר, זו סדרה ושם הכל פתוח".

מאמן מכבי ראשון לציון, גלעד מאור: "כמה שאני מואכזב מההפסד של התואר אחרי שזכינו בחמישה תארים רצופים, אני חושב שהגיע להם לזכות היום. הפסדנו במשחק ענק שלהם בכל המרכיבים. כמה שהתכוננו לא הגענו לעמדת יתרון, וזה בזכות אולג בוטנקו, שקיבל כל כך הרבה ביקורות, ומגיע לו הניצחון. אס"א הם מחזיקי גביע ראויים, והם עשו את כל הדברים הנכונים. לא הגיע לנו, הגיע להם, הצדק נעשה. עכשיו הפנים שלנו לאליפות רביעית ברציפות. יהיה קשה מאוד להרים אותם עד ליום שישי לפתיחת סדרת חצי הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully