וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיץ' פוטר מדינמו, גרשון מועמד

16.4.2008 / 10:03

לאחר הכישלון ביול"ב קאפ פוטר סוויטסלב פסיץ' מאימון דינמו מוסקבה. בזרביץ' החליפו ופיני גרשון מוזכר בין המועמדים לעונה הבאה

שלושה ימים אחרי ההדחה המפתיעה בחצי גמר היול"ב קאפ מול ג'ירונה החליטו בעלי דינמו מוסקבה בשיתוף עם המאמן סוויטסלב פסיץ' על פירוק החבילה ביניהם. פסיץ' הוביל קבוצה עמוסה כישרונות למקום החמישי בלבד בליגה הרוסית וכמו כן להדחה מפתיעה ברבע גמר הגביע הרוסי מול חימקי. בין שלל הכוכבים שמשחקים בדינמו ניתן למצוא את אנטוניס פוטסיס היווני, הנרי דומרקאנט, מילוש וויאניץ' וסרגיי מוניה אקס פורטלנד.

את תפקידו של פסיץ' בדינמו יתפוס בשלב הראשון עוזרו עד כה סרגיי בזרביץ', רכז העבר של נבחרת רוסיה. בעיתוני רוסיה החלו היום (שלישי) גל שמועות לגבי המחליף של פסיץ' בעונה הבאה כשבין השמות העולים נמצא שמו של פיני גרשון, שפוטר מאולימפיאקוס. בדינמו לא הסתירו את רצונם להביא מאמן בעל שם וגרשון הוא אחד המועמדים המובילים.

בינתיים ביריבה הגדולה של דינמו על תואר האליפות, צסק"א מוסקבה, העניינים ממשיכים כרגיל והקבוצה הביסה אמש (שלישי) את ספרטק סנט פטרסבורג 97:72. לצסק"א הירבו: ג'יי אר הולדן 17 (12 אסיסטים), טראג'ן לנגדון 15 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully