וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל מול פרו בדייויס

הנבחרת קיבלה הגרלה נוחה בפלייאוף הבית העליון כשתפגוש ברמת השרון את פרו, אותה מובילים לואיס הורנה (106 בעולם) ואיבן מירנדה (194)

הגרלת משחקי הפלייאוף בבית העליון בגביע דייויס נערכה היום (רביעי) בלונדון. ישראל, שצנחה למשחקי ההישרדות מהבית העליון לאחר שנוצחה בביתה על ידי נבחרת שבדיה, קיבלה הגרלה נוחה יחסית בדמותה של נבחרת פרו.

ההתמודדות תיערך ברמת השרון בחודש ספטמבר בין התאריכים 19-21. שמונה משחקים הוגרלו כאשר שמונה הנבחרות המנצחות יתקדמו לבית העליון, בעוד שמונה המפסידות ירדו לבית הראשון. נבחרת ישראל, בראשותו של הקפטן אייל רן, יכולה להיות מעודדת מאוד מן ההגרלה, שכן צמד הטניסאים, שמובילים את הנבחרת הפרואנית לא נמצאים במאייה הראשונה. לואיס הורנה מדורג במקום ה-106 בעולם ואילו איבן מירנדה במקום ה-194 בעולם.

שאר המשחקים:

אוסטרליה - צ'ילה
אוסטריה - בריטניה
בלגיה - שוויץ
קרואטיה - ברזיל
דרום קוריאה - הולנד
רומניה - הודו
סלובקיה - סרביה

הכר את היריבה

נבחרת הדיוויס של פרו עלתה השנה לראשונה בתולדותיה לבית העליון. לאחר ניצחונות של 2:3 על מקסיקו וונצואלה בבית אמריקה 1, פגשו הפרואנים את בלארוס בפלייאוף העלייה לבית העליון והשיגו ניצחון גדול של 1:4. משחק הבכורה של פרו בבית העליון הסתיים בתבוסה 5:0 בספרד. ב-35 השנים בהן משחקת פרו במסגרת גביע דיוויס השיגה הנבחרת 29 ניצחונות לעומת 36 הפסדים.

את פרו יובילו למפגש בישראל, הצמד לואיס הורנה ואיבן מירנדה, שניהם שחקנים שמתמחים בחימר. הורנה, 28, המכונה לוצ'ו, היה כוכב גדול כשחקן נוער גם ביחידים וגם בזוגות. ב-1997 הגיע לגמר היחידים של אליפות צרפת הפתוחה לנוער וזכה בזוגות. גם את גמר הזוגות של טורניר הנוער בוימבלדון, לקח הורנה באותה שנה.

לפני חמש שנים דורג הורנה במקום ה-33 בעולם, דירוג השיא שלו והוא בסך הכל הטניסאי השני בהיסטוריה של פרו שנכנס לטופ 100. תקופה זו הייתה המצולחת בקריירה שלו והוא רשם בה גם ניצחון יוקרתי על רוג'ר פדרר באליפות צרפת הפתוחה.

בשנים האחרונות חלה ירידה ביכולת של הורנה, גם בגלל פציעות כתפיים מרובות. הוא ירד בהדרגה מהטופ 50 בעולם וכיום מדורג במקום ה-106 ו-53 בדירוג הזוגות. בשנה שעברה זכה הורנה בטורניר ויניה דל מאר בצ'ילה לאחר ניצחון בגמר על ניקלאס מאסו והשנה הגיע לחצי גמר טורניר בואנוס איירס, שם הפסיד לדויד נלבנדיאן. במשחק גביע הדיוויס בספרד שיחק הורנה רק בזוגות.

מירנדה, 28, מתנשא לגובה של 1.75 מ' והוא מדורג כיום במקום ה-194 בעולם. מירנדה מעולם לא נכנס לטופ 100 ודירוג השיא שלו הוא 104, לפני כחמש שנים. מירנדה, בדרך כלל, משמש גם כבן זוגו של הורנה במשחקי הזוגות בדיוויס למרות שדירוג הזוגות שלו הוא 348.

שאר שחקני סגל הנבחרת הם מתיאס סילבה, 24, המדורג 655 בעולם ומאוריציו אצ'זו בן ה-19, המדורג 1132 בעולם.

סלע הודח בזוגות ביוסטון

דודי סלע ובן זוגו ויקטור טרויקי הודחו בלילה (בין שלישי לרביעי) בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות ביוסטון. הצמד הישראלי-סרבי נוצח בשתי מערכות על ידי קרלוס ברלוק הארגנטינאי ואוסקר פרננדז הספרדי 7:5, 6:2.

סלע ימשיך להתמודד בטורניר היחידים. הטניסאי הישראלי, שגבר על רובי ג'ינפרי האמריקאי, יפגוש בשמינית הגמר את ווין אודסניק (117 בעולם) המקומי. השניים לא נפגשו בעבר. מי שייכנס הלילה למעגל המשחקים הוא הראל לוי, שעלה דרך המוקדמות. לוי יפגוש את פטר לוזאק (83 בעולם).

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully