וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נטפל בטל בתוך המועדון"

טל בן חיים הצהיר ש"אם הייתי יודע שגרנט יהיה המנג'ר הייתי חותם במקום אחר", מאמן צ'לסי לא מתרגש: "קודם אדבר איתו, אח"כ נראה"

המרד נגד אברהם גרנט, מנג'ר צ'לסי, ממשיך. אלא שהפעם את הנס לא מניף דידייה דרוגבה, קלוד מקאללה או כל שחקן אחר, אלא דווקא הבלם הישראלי של הקבוצה טל בן חיים.

בלם נבחרת ישראל יצא היום (רביעי) כנגד המנג'ר הישראלי ותקף אותו בצורה חזיתית: "ז'וזה מוריניו הוא הסיבה בגללה הגעתי לסטמפורד ברידג'. אם הייתי יודע שגרנט יהיה המנג'ר, הייתי חותם במועדון אחר". את הדברים הקשים משמיע בן חיים, רק יומיים לאחר התיקו 1:1 של צ'לסי נגד וויגאן, שמחסל את כמעט כליל את סיכויי האליפות של הכחולים.

בן חיים, שהובא בתחילת העונה מבולטון לצ'לסי על ידי המנג'ר הפורטוגלי, קיבל מגרנט בתחילה דקות מעטות, אבל אחר כך שילם את המחיר וזה זמן רב שהוא אינו רואה מגרש, בשום מסגרת.

"זה היה מוריניו שהביא אותי לכאן. רק הוא ואני יודעים את השיחה שניהלנו בשנה שעברה כאשר הוא רצה להחתים אותי כבר בינואר 2007", הוסיף בן חיים. "העובדה היא שבתקופתו של מוריניו, שיחקתי במשחקים רבים ואנשים שמכירים אותי ידעו שבאתי לצ'לסי לא על מנת לשבת על ספסל המחליפים. ידעתי ששום דבר טוב לא ייצא מכך שגרנט מונה למנג'ר הקבוצה".

לפחות למראית עין, גרנט סירב להתרגש מהפרשה. "העניין יטופל בתוך המועדון", אמר גרנט, "אם אני אגיע למסקנה שהוא טעה, נטפל בזה בדרך שלנו. קודם כל אני צריך לדבר עם טל ולראות מה יש לו להגיד בנידון. קשה לי להאמין שמוריניו הבטיח לו שהוא ישחק לפני טרי, אלכס וקרבאליו. אטפל בזה בדרך שלי".

לאחר התיקו עם וויגאן, נשמע המנג'ר כאשר הוא אומר כי לא אבדו הסיכויים לזכות באליפות, אלא שהשוער הראשון של הקבוצה, פטר צ'ך, חושב דווקא אחרת: "הבעיה כרגע, שהעתיד לא נמצא בידיים שלנו. אנחנו צריכים שקבוצה תנצח את מנצ'סטר יונייטד, ומנגד אנחנו חייבים לנצח את כל המשחקים שלנו".

"כבר מהרגע הראשון שהגעתי הסיכויים היו לרעתנו, כי פיגרנו אחרי המוליכה", אמר גרנט, "אני לא חושב על העתיד שלי, למרות שיש לי חוזה. אם המועדון יהיה מרוצה ממני, אני אמשיך. אף אחד לא אמר לי שאני חייב להביא תואר".

אמש פורסם סקר בעיתון ה'טיימס', בו נשאלה השאלה האם גרנט צריך להיות מפוטר. בסופו של דבר קבעו הגולשים מכל רחבי העולם כי אין אמור להיות המנג'ר הישראלי מפוטר. היום שואל עיתון אנגלי אחר, ה'גארדיאן', 'האם אברהם גרנט סיים את חלקו בצ'לסי?'. נכון ל-10:30 כ-83 אחוזים מהגולשים חושבים שכן. כשלוש שעות לאחר מכן, ירד אחוז הגולשים בצורה דרמטית לכדי כ-58. גם אתם מוזמנים להצביע ולהשפיע. לינק מצורף.

המהפכה של גרנט ואברמוביץ'

הבעלים הרוסי של צ'לסי, רומן אברמוביץ', מתכנן מהפכה בעונה הבאה בכל הנוגע למצבת השחקנים במועדון. נראה כי לא פחות מעשרה שחקנים יעזבו את הקבוצה בקיץ הקרוב.

המנג'ר הישראלי ואברמוביץ' מאמינים כי הקבוצה זקוקה לרענון מאסיבי בשורותיה. האוליגרך מעוניין להעניק לפחות עונה אחת שלמה לגרנט, בה יצטרך להוכיח את עצמו וכדי לעשות זאת, הוא ייתן לו צ'ק פתוח.

חלק מהשחקנים שעתידים לעזוב את סטמפורד ברידג' הם, כמובן, טל בן חיים, שפתח את הפה על גרנט. אנדריי שבצ'נקו, שעתיד לחזור למילאן, קלאודיו פיזארו וסטיב סידוול. עתידם של פלורן מאלודה, שון רייט פיליפס, קרלו קודצ'יני, ג'וליאנו בלטי לוט בערפל. כמו כן דידייה דרוגבה, פרנק למפארד ו-ווין ברידג' אינם מרוצים במועדון וייתכן כי גם הם לא ימשיכו בו.

מוריניו: "לא פחות טוב מפרגוסון ו-ונגר"

המנג'ר הקודם של צ'לסי, ז'וזה מוריניו, כותב בספרו הקרוי, כמה מפתיע, 'ז'וזה מוריניו - נולד מנצח' כי הוא סבור שרומן אברמוביץ' יתקשה למצוא לו מחליף ראוי בכחולים. הפורטוגלי מגדיל לעשות כשאומר אפילו שארסן ונגר וסר אלכס פרגוסון לא יכולים להשתוות אליו. "אני המנג'ר הראשון שהצליח לזכות באליפות בעונה הראשונה שלו כמנג'ר בפרמיירליג", מצהיר מוריניו. "אולי עשיתי את זה מוקדם מדי. הרגשתי שנפלתי קורבן להצלחה שלי. שהזכייה באליפויות ובגביעים הגיעה מוקדם מדי.

"אחוזי ההצלחה בתחילת הדרך של ונגר עמדו על כ-50 אחוזים. גם אלכס פרגוסון כמעט ולא הצליח במשחקיו הראשונים בתור מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. צ'לסי שלי עשתה דברים הרבה יותר טובים, עם 70 ניצחונות ליגה, שתי אליפויות רצופות בלי למצמץ. השארתי את המנהלים של הפרמיירליג על סף התמוטטות עצבים. האם זה עושה אותי מנג'ר טוב יותר מאשר ונגר או פרגוסון? לא, אבל זה בטוח לא עושה אותי פחות טוב מהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

משרתו של אריקסון בסכנה

הניצחון של מנצ'סטר סיטי על סנדרלנד (1:2), כנראה לא ממש הרשים את הבעלים של סיטי, טאשקין שינאווטרה, והתקשורת האנגלית מדווחת כי הוא עשוי לפטר בסוף העונה את סוון גוראן אריקסון. ראש ממשלת תיאלנד לשעבר רכש בשנה שעברה את המועדון, וקיווה שהמאמן השבדי יצעיד את הקבוצה לעבר ליגת האלופות, אך כעת הקבוצה מדורגת במקום ה-8 בפרמיירליג.

"אין כרגע תוכניות, נצטרך לעשות הערכת מצב בתום העונה, לגבי האנשים הקיימים", אמר הבעלים. התאילנדי הכחיש כי פגש את פיליפו סקולארי, ואמר: "יהיו לנו כמה שחקנים למכור ולקנות. אנו זקוקים למגינים וקשרים, נוסף על חלק משחקנינו המוכשרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully