וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "מאמנים בליגת העל עוזרים ליריבות שלנו"

מאמן מכבי ת"א צביקה שרף האשים את הקולגות שלו: "יש פה הרבה אינטרסים". על מוריס: "קרה לו משהו מאז הפרסומים על המו"מ איתו"

"מאמנים ישראלים מליגת העל שולחים דו"חות מפורטים על מכבי ת"א ליריבות שלנו באירופה", טוען מאמן מכבי תל אביב צביקה שרף. מכבי מתכוננת לקראת הפיינל פור שייערך במדריד בחודש הבא, ושרף האשים את הקולגות שלו כשהתראיין לתוכנית "חמישיות" בערוץ הספורט.

"יש חשיבות גדולה להצלחה של הקבוצות הישראליות באירופה עבור הכדורסל הישראלי", אמר שרף, "אבל יש אנשים שנותנים פרטים ליריבות שלנו מחו"ל. זה לא סתם פרטים יבשים, אלא דו"חות מפורטים. יש פה הרבה אינטרסים מסובכים של הרבה אנשים".

קטש לא מצלצל

"בנינו תוכנית ארוכה לקראת השלבים המכריעים של העונה", סיפר שרף על ההכנות של קבוצתו לחודשי ההכרעה, "ננסה לאושש כמה שחקנים, ביניהם מוריס, וויצ'יץ', אליהו ושארפ".

שרף אף התייחס לשחקנים ספציפיים. על מוריס אמר המאמן: "הוא חייב מנוחה. הירידה שלו במשחקים האחרונים נובעת מעייפות. שמעון מזרחי תמיד אמר שאסור לנהל מו"מ עם שחקן באמצע עונה, ואפשר להבין למה. אני הייתי בפגישות עם הסוכנים שלו, הם בכלל לא דיברו על מספרים אבל בתקשורת זרקו סכומים לא נכונים כל הזמן. ברור שאנחנו רוצים אותו לעוד עונה, אבל יש גבול לכמה שנוכל לשלם. אין ספק שמאז שהחלו הפרסומים על המו"מ איתו, משהו קרה לו".

על וויצ'יץ': "הוא סובל מחוסר כושר משחק. החודשים הארוכים שבהם הוא לא שיחק השפיעו עליו. עם כל הניסיון שיש לו, הוא עכשיו חסר ביטחון".

על קאמינגס: "בקיץ הוא היה הבינגו הכי גדול שלנו. אין לי הסבר למה שקורה לו, גם הוא יודע שהוא מאכזב. אולי הוא לא מצליח להגיע לזריקות שלו, אבל לפחות בהגנה הוא עושה עבודה מעולה".

כמו כן סיפר שרף כי לא דיבר עם קטש מאז שהאחרון עזב את הקבוצה, גם לא אחרי ההעפלה לפיינל פור: "מהיום שהחלפתי אותו לא דיברנו. השארתי לו כמה הודעות אבל הוא לא חזר אלי. אני מרגיש שניסיתי לעזור לעודד כמה שיכולתי כשהוא היה במכבי".

ומה לגבי הסיכויים להביא גביע לת"א? "צריך לזכור שעם כל הביקורת, היו לנו כמה משחקי כדורסל מעולים העונה הזאת, ברמה מאוד גבוהה ובמצבי לחץ", סיכם שרף, "אנחנו קבוצת ההתקפה הכי טובה באירופה, אבל כדי לזכות בגביע נהיה חייבים להשתפר בריבאונד בצורה קיצונית ולהצליח להתייצב הגנתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully