וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער לורמוט בניצחון גנט על סטאנדרד 0:4

גנט הביסה סטאנדרד ועלתה לגמר הגביע הבלגי. מחצית מאכזבת לסלים טועמה. גילי ורמוט שיחק רק 18 דקות אבל הספיק לכבוש

קבוצתו של סלים טועמה, סטאנדרד ליאז', התמודדה היום מול גנט, קבוצתו של ישראלי אחר - גילי ורמוט. הקבוצות התמודדו במסגרת חצי גמר הגביע הבלגי, ובסיום הפתיעה גנט עם 0:4 גדול על מוליכת הטבלה.

טועמה פתח בהרכב וקיווה כי העונה המוצלחת של קבוצתו תימשך גם בגביע. אולם למשחק החוץ הגיעה סטאנדרד כשבעוכרה תוצאת המשחק הראשון בין הקבוצות שהסתיים בתוצאה 2:2. במחצית הראשונה לא הציגו הקבוצות כדורגל גדול אולם היו אלה שחקני גנט, שעלו ליתרון בדקה ה-44 הקריטית משער של דומיניק פוליי. 0:1 לגנט במחצית.

טועמה לא עלה למחצית השנייה אולם החילוף לא עשה את השינוי. בדקה ה-68 העלה בריאן רוז את גנט ל-0:2. תוך שתי דקות זה היה כבר 0:3 עם שער של מאסימו מויה. הישראלי של גנט הצטרף לחבריו בדקה ה-72 כשהמשחק היה כבר גמור. תוך עשר דקות הגיע הרגע של ורמוט. מבצע אישי נהדר של הישראלי המוכשר הסתיים בשער נפלא שלו. 0:4 לגנט והיא תיפגש בגמר עם המנצחת במפגש בין בירשחוט לאנדרלכט.

צרפת: ליון קירטעה לחצי הגמר

שני משחקים התקיימו הערב ברבע גמר הגביע הצרפתי, ובשניהם הובקע שער אחד בלבד. האלופה ליון, הדוהרת לתואר שביעי ברציפות בליגה ובונה גם על דאבל השנה, עברה בקושי את נועלת הטבלה מץ עם 0:1 קטן, בזכות שער של קארים בנזמה בדקה ה-39. במשחק נוסף התעמתו שתי נציגות הליגה השניה, כשאמיין ניצחה את דיז'ון 0:1 משער של רוי קונטו הצעיר ועלתה לחצי הגמר.

מחר ייערכו שני משחקי חצי הגמר הנותרים, כשסגנית המוליכה בורדו תארח את סדאן, ופריס סן ז'רמן תנסה לשכוח מצרות התחתית מול קרקפאו הקטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully