וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוראני לא מתגעגע לסלומקה

חלוץ שאלקה הפציץ רביעייה במשחקה הראשון של קבוצתו ללא המאמן המפוטר ב-0:5 על קוטבוס. ברמן עדיין שניה אחרי 1:2 על רוסטוק

המחזור ה-29 בבונדסליגה נפתח הערב (שלישי) עם ארבעה מפגשי קצוות. שאלקה התמודדה בהצלחה עם התבוסה המוחצת במחזור שעבר לורדר ברמן (5:1) והחזירה באותו מטבע עם 0:5 על אנרג'י קוטבוס. ורדר ברמן הצליחה לשמור על המקום השני לאחר ניצחון על האנזה רוסטוק 1:2. המבורג מצידה תקעה יתד איתן בצמרת הגבוהה של הטבלה אך לא הצליחה להבקיע במשחק מול הרטה ברלין החלשה. בוכום הפתיעה את וולפסבורג עם ניצחון חוץ 0:1.

מחר יינעל המחזור כשפרנקפורט תארח את באיירן מינכן. ארמניה בילפלד תארח את באייר לברקוזן. שטוטגרט תפגוש את נירנברג. דורטמונד תתמודד מול האנובר ודואיסבורג תנעל את המחזור מול קרלסרוהה.

שאלקה 04 - אנרג'י קוטבוס 0:5

הכחולים המלכותיים רצו להוכיח כי פיטוריו של מירקו סלומקה היו מוצדקים. עם שני מאמנים אנונימיים על הקווים, מייק בוסקנס ופרשן הטלוויזיה הגרמנית, יורי מולדר, קיוו האוהדים מגלזנקירשן לא להתבזות כמו במחזור שעבר בו הפסידה קבוצתם 5:1 לברמן.

בדקה ה-31 כבש וארגל דה סילבה מקוטבוס שער עצמי והעלה את שאלקה ליתרון 0:1. דה סילבה האומלל לא האמין כי אותו גול ייתן את האות לבליץ של חלוץ שאלקה,קווין קוראני. בדקה ה-37 כבש החלוץ את הראשון שלו במשחק. תוך 4 דקות כבש גם את השני והעלה את שאלקה ל- 0:3 לקראת סוף המחצית הראשונה. במחצית השנייה קוראני לא נרגע והבקיע את השלישי שלו במשחק. 0:4 לשאלקה. בדקה ה-80 קוראני כבר עם הרביעי. 0:5 נפלא לשאלקה.

האנזה רוסטוק - ורדר ברמן 2:1

בורדר ברמן קיוו לשמור על היכולת המדהימה שהציגה הקבוצה במחזור שעבר מול שאלקה. רוסטוק הייתה חייבת לנצח על מנת להתרחק מהקו האדום אליו התקרבה בצעדי ענק במחזורים האחרונים.

בדקה ה-57 העלה טורסטן פרינגס את ברמן ליתרון ראשון במשחק, אולם הקבוצה הביתית לא נשברה והצליחה להשוות בדקה ה-76 עם שער של סבסטיאן האנגה. השוויון לא החזיק מעמד זמן רב ובדקה ה-82 העלה איבן קלאסניץ' את ברמן ליתרון 1:2 אשר נשמר עד סוף המשחק.

הרטה ברלין - המבורג 0:0

הרטה ברלין הייתה חייבת לנצח על מנת לזכות במעט אוויר לנשימה להמשך מאבקי הקיום בליגה. המבורג, עדיין מובכת מההפסד לדואיסבורג במחזור הקודם, הייתה חייבת לנצח את קבוצת התחתית ולקוות למעידה של שאלקה וברמן.

בדקה ה-74 נשרקה בעיטת עונשין מ-11 מטר להמבורג, אולם בעיטה רשלנית של איבצה אוליץ' שלחה את הכדור החוצה. שוב מסיימים בהמבורג משחק בתחושת החמצה ענקית.

תוצאות נוספות:

וולפסבורג - בוכום 1:0
לבוכום: סטניסלב סטשק (88).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully