וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: המוליכות הפסידו בתום הליגה הסדירה

אליצור נתניה הפסידה בהארכה לבנימינה 97:92, גבעת שמואל נוצחה מול נצרת עילית ותנסה לנקום בפלייאוף. אשדוד והוד השרון מחוץ לפלייאוף

העונה הסדירה בליגה הלאומית בכדורסל הסתיימה, וכעת יילחמו שמונה קבוצות על שלוש מקומות בליגת העל. אם חשבנו בתחילת השנה ולאורכה כי אליצור מכבי נתניה וגבעת שמואל יגיעו בכושר שיא למשחקי הפלייאוף, הרי שהשתיים הפסידו במחזור האחרון, מה שאומר שמעניין בטוח הולך להיות.

אליצור נתניה נוצחה 97:92 על ידי בית"ר בנימינה, בעוד גבעת שמואל הפסידה 85:70 על ידי הפועל נצרת עילית, שהבטיחה את מקומה בפלייאוף. נתניה תתחרה מול הפועל באר שבע במשחקי הפלייאוף, בעוד גבעת שמואל תשחק שוב מול נצרת עילית על הזכות להתקדם לשלב הבא. קריית אתא תפגוש את הפועל יקנעם/ מגידו ומכבי חיפה תתמודד מול מכבי חיפה. אשדוד והוד השרון ניצחו אך לא ישחקו בפלייאוף העליון וייאבקו נגד הירידה.

הסדרות, בשיטת הטוב משלושה: אליצור מכבי נתניה - הפועל באר שבע, גבעת שמואל - נצרת עילית, קרית אתא - הפועל מגידו/ יקנעם, מכבי חיפה - אליצור יבנה. המשחק הראשון בסדרה ייערך ביום שני הבא והשני ביום חמישי. במידת הצורך, יתקיים משחק שלישי ביום ראשון שאחריו.

גם בתחתית ישחקו בפלייאוף הקבוצות שסיימו במקומות 9-14, כאשר כל קבוצה תשחק נגד השנייה סיבוב אחד. כזכור, למכבי שוהם כבר אין כל סיכוי והיא תיפרד מהליגה בסוף השנה בוודאות. אגב, רוב המשחקים יערכו במקביל למשחקי ליגת העל בכדורסל.

אשדוד והוד השרון ניצחו, ונשארו בחוץ

בית"ר בנימינה - אליצור מכבי נתניה 92:97 (בהארכה)

רצף ההפסדים של אליצור נתניה נמשך מתברר גם במחזור האחרון, ובקבוצה צריכים לקוות שהמומנטום השלילי לא ילווה את הקבוצה גם במשחקי הפלייאוף. אחרי מחצית ראשונה צמודה, נתניה הצליחה לברוח עד ל-7 הפרש בסיום הרבע השלישי (57:64), אך בנימינה חזרה והצליחה להשוות עם סיום 40 הדקות, ובהארכה הכריעה את המשחק לטובתה. בנימינה אמנם תילחם על מיקומה בלאומית, אך הניצחון מקרין על הסיכויים שלה לצלוח את המשימה.

הפועל נצרת עילית - מכבי גבעת שמואל 70:85

החניכים של אורן אהרוני סיימו עם טעם חמוץ את הליגה, אחרי שפספסו הזדמנות לסיים את הליגה הסדירה במקום הראשון, בעקבות המעידה של נתניה. הגבעה של אורן אהרוני פיגרה ברוב שלבי המשחק, ואיפשרה בזכות ההפסד את כניסתה של נצרת עילית לפלייאוף. סטנלי ברנדי היה מצויין וסיים עם 32 נקודות ו-13 כדורים חוזרים, בגבעת שמואל איתי גרינבוים סיים כקלע המוביל עם 14 נקודות בלבד.

אליצור קרית אתא - אליצור יבנה 79:80

אחרי שלושה הפסדים רצופים, קרית אתא יכולה לנשום לרווחה שהשלימה את הליגה עם ניצחון מול אחת הקבוצות החזקות בליגה, אליצור יבנה. קרית אתא, שסיימה שלישית, פיגרה בשבע הפרש בסיום המחצית (41:34) אך בסופו של דבר סיימה עם ניצחון ביתי חשוב.

מכבי הוד השרון - מכבי חיפה 66:74

אחרי שלושה ניצחונות רצופים על נצרת עילית, שוהם ולב השרון, הירוקים מהכרמל סיימו את הליגה הסדירה עם הפסד. חיפה, שפיגרה במהלך כל המשחק, תתמודד בפלייאוף מול אליצור יבנה. פפי תורג'מן וסטייסי מורייני קלעו 18 נקודות כל אחד, דיון תומאס ואורן בן חמו סיימו עם 14 לחיפה.

מכבי אשדוד - הפועל באר שבע 101:111

למרות הניצחון, אשדוד נותרה בחוץ ותאבק על ההישארות בליגה מול יתר חברותיה החדשות לפלייאוף התחתון. בכל מקרה, היא שואבת הרבה עידוד מהניצחון על הקבוצה, שרק בשבוע שעבר הבטיחה את כניסתה לפלייאוף. המשחק ההפכפך השאיר את באר שבע עם יתרון נקודה בסוף המחצית וגם עד סוף הרבע השלישי היה צמוד (83:83), אך אשדוד הצליחה להכריע את ההתמודדות. ליאור רובינשטיין סיים כקלע המצטיין של אשדוד עם 26 נקודות, ריקי וודס קלע 27 נקודות לבאר שבע.

הפועל יקנעם/ מגידו - אליצור רמלה 89:94

ליקנעם: ניב ברקוביץ' 30, אור סלע 22. לרמלה: דיימון פטרסון 31, גרי גנדל 23.

מכבי שוהם - הפועל לב השרון 118:82

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully