וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספארובה, רק תמשיכי ככה

לוסי ספארובה, שתגיע עם נבחרת צ'כיה בשבוע הבא לישראל, הודחה בפתיחת טורניר אשטוריל מול מדורגת 201 בעולם. פדרר ניצח בקושי

רוג'ר פדרר, הטניסאי הטוב בעולם, כבר לא נראה מאיים. למרות שהוא פתח ברגל ימין את טורניר אשטוריל, פורטוגל (פרסים בסך 370 אלף יורו) השוויצרי מתקשה, גם מול יריבים נחותים בהרבה ממנו.

פדרר, שהגיע אחרי ההפסד ברבע גמר טורניר מיאמי לאנדי רודיק, פתח לא טוב את ההתמודדות מול אוליבייה רוקוס הבלגי, המדורג 77 בעולם, ונוצח במערכה הראשונה 6:4, אחרי שפספס שש הזדמנויות לשבור את יריבו ובכולן כשל. פדרר, שנעזר כעת בחוזה היגראס כדי לחזור לכושר, ינסה להגיע מוכן ככל האפשר למשחקי הרולאן גארוס, וזה הטורניר הראשון שלו על החימר השנה, כמו יתר יריביו.

גם במערכה השנייה השוויצרי התקשה ופספס עוד שתי הזדמנויות לשבור, אך בסופו של דבר מצא את השבירה המיוחלת אחרי ששני הטניסאים שמרו על ההגשות כמעט לכל אורך המערכה, ובסופו של דבר פדרר ניצח 3:6. פדרר ניצל את המומנטום ובמערכה המכרעת שבר פעמיים את יריבו והשלים את הניצחון החשוב. בסיבוב השני של הטורניר הוא יפגוש את ויקטור האנסקו הרומני, המדורג 68 בעולם.

באותו טורניר, לניקולאי דוידנקו הלך הרבה יותר חלק, והטניסאי הרוסי, המדורג 4 בעולם, ניצח 3:6, 1:6 את האוסטרי יורגן מלצר. איבו קרלוביץ' הקרואטי פרש במשחקו מול רוי מצ'אדו הפורטוגלי במצב של 6:4, 1:0 ובכך סיים את דרכו בטורניר. גם ירקו ניימינן בחוץ, אחרי הפסד 3:6, 6:1, 6:2 מול דניס גרמלמייר הגרמני.

בטורניר ולנסיה לא נרשמו הפתעות בתום הסיבוב הראשון: דויד פרר ניצח את איבן נבארו 3:6, 4:6 וטומי רוברדו ניצח את אלברט מונטאנס 3:6, 5:7.

ספארובה הודחה לפני רמת השרון

משהו לא טוב עובר על אנה צ'קווטאדזה. אחרי שהודחה בסיבובים המוקדמים במיאמי ובאמיליה איילנד, 'צ'אקי' סיימה את דרכה בסיבוב השני של טורניר צ'רלסטון, ארצות הברית (פרסים בסך 1.34 מיליון דולר) כשהפסידה 6:2, 1:6, 6:2 לסוראנה קרסטייה הרומניה.

הרוסייה, שמדורגת שישית בעולם, נכנעה ליריבה שצעירה ממנה בשלוש שנים ונחותה ממנה ב-80 מקומות, ולאחר שעה וחצי הרימה ידיים ותחזור הביתה מוקדם מהצפוי. בת ארצה דווקא צלחה די בקלות את הסיבוב השני: דינארה סאפינה ניצחה 1:6, 4:6 את לודרס דומינגואז לינו הספרדיה.

אך עם כל הכבוד להפסד של צ'קווטאדזה, מרכז העניין שלנו הישראלים מגיע דווקא מנציגת צ'כיה בטורניר אשטוריל לנשים, לוסי ספארובה, שתגיע במהלך השבוע הבא לארץ להתמודדות נבחרת הפדרציה מול ישראל. ספארובה הודחה כבר בסיבוב הראשון מול כריסטן פליפקנס הבלגית, שמדורגת 201 בעולם.

במערכה הראשונה השתיים התקשו לשמור על ההגשות, ובסופו של דבר ארבע שבירות של פליפקנס גברו על שלוש של הצ'כית, שנוצחה 7:5. גם במערכה השנייה ספארובה התקשתה לשמור על ההגשות, ועל אף ששברה שלוש פעמים, היא נוצחה 6:4 בתום שעה וארבעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully