וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם דל פיירו חוזר לנבחרת איטליה?

התקשורת האיטלקית מדווחת שדונאדוני זימן את הנסיך ליורו 2008, המאמן טרם אישר. ואן באסטן ממליץ למילאן לא להחתים את רונאלדיניו

זה לקח לרוברטו דונאדוני קצת זמן, אבל נכארה גם הוא לא יכול היה להתעלם יותר מיכולתו של אלסנדרו דל פיירו העונה. באיטליה מדווחים היום (שלישי) כי מאמן האזורי הרים טלפון לנסיך, וזימן אותו לסגל אלופת העולם ביורו 2008. דל פיירו לא זומן לסגל הנבחרת למשחקי הידידות נגד פורטוגל וספרד, וכלי התקשורת באיטליה החלו להפעיל לחץ על דונאדוני. מה ש"שבר" את מאמן הנבחרת, כך מספר "אל ג'ורנאלה" הוא היכולת של דל פיירו בניצחון יובה על מילאן 2:3, בו גם כבש. דל פיירו כבש מתחילת העונה 14 שערים, והציג יכולת פנטסטית במדי הביאנקונרי. העיתון דיווח כי דון דונאדוני אמר לאלכס כי לא זימן אותו למשחקי הידידות מפני שאינו זקוק להוכחות משחקן בן 33, שהניף את גביע העולם.

"נער הזהב" רשם את הופעתו האחרונה במדי האזורי בספטמבר 2007, ואמר בעבר כי אינו אוהב את סגנון משחקו של דונאדוני, דבר שהרחיק אותו משורות אלופת העולם. דונאדוני סירב להתייחס לידיעות בתקשורת האיטלקית.

ואן באסטן ממליץ למילאן לא להחתים את רונאלדיניו

השמועות האחרונות מדברות על כך שדרכו של רונאלדיניו בקיץ אחת היא - מברצלונה למילאנו. אלא שכעת, שחקן העבר הגדול של הרוסונרי ומאמן הולנד בהווה, מרקו ואן באסטן, מייעץ לקבוצתו לשעבר לנטוש את הרעיון.

"זה באמת הכרחי להחתים את רונאלדיניו?", שאל ואן באסטן, ששיחק בענק האיטלקי בין השנים 1987-1993, שאלה רטורית. "מילאן זכתה בהרבה תארים, אבל הם בתהליך של חילוף דורות. הם חייבים להביא שחקנים צעירים בני 23-24 מקסימום על מנת לרענן את הסגל".

"אני חושב שרונאלדיניו, למרות שהוא שחקן ענק, לא מספיק עבור מילאן", אמר ההולנדי, שגם נשאל אם צפה בהפסדה של הקבוצה ליובנטוס (3:2) במשחק האחרון בליגה. "לא, לא ראיתי את המשחק, אפילו לא בטלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully